Kyrre S. Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Burde funke det ja. Sjekk lengden, hvor langt den vil stikke ned 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) Flott, konge Må jeg har en forlenger elns for at nippel og Aqua tube skal fungere sammen i toplokket på res tror du? Tok meg litt tid til å skjønne greia hehe Har du tips til et nytt ``lokk`` til res. da den jeg har idag kun har 1 hull. kanskje det går alikavel med fylling? vil bare ikke søle så mye Endret 21. mars 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) Hmm ja faen der sier du noe. Må jo ha fillport også Søk etter EK Reservoir Multiport Replacement Top. Men blir jo mye ekstradeler (penger..) for å få det til dette da :\ Eller bare sleng på en forgrening. Bli kanskje litt jalla, ikke sentrisk heller http://techbay.no/product.html/bitspower-y-blokk-1/4bspx3-matt-black?category_id=99 Vil ikke fungere Endret 21. mars 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Ser det. Hvor mye er det snakk om? egentlig er jeg på grensa allerede av det jeg har av penger. men det blir jo mye bedre dersom det går slik, enn at det går vi en 90¤ Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 https://www.komplett.no/ekwb-ek-res-x3-multiport-top/817787 Passer ikke denne? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Hmm, hva om jeg halveis har på res lokket, slik at metallbiten holder igjen i res. så fyller jeg rett oppi? om du skjønner? Om ikke kan jeg lage en paint bilde ^^ Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Hmm ja faen der sier du noe. Må jo ha fillport også Søk etter EK Reservoir Multiport Replacement Top. Men blir jo mye ekstradeler (penger..) for å få det til dette da :\ Eller bare sleng på en forgrening. Bli kanskje litt jalla, ikke sentrisk heller http://techbay.no/product.html/bitspower-y-blokk-1/4bspx3-matt-black?category_id=99 Den passer nok garantert. da blir det ikke så dyrt vel? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 149 kroner ser det ut som Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 + den andre greia til 69Kr.. Har en søster som skylder meg penger null stress. For å fylle på de portene, hva anbefaler du (til å sette i ek blood red coolant, om den blir ok anbefalt?) væska ned i hullet? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 PS: Eneste jeg vil påpeke som negativt med den Aquacomputer aquatube du fant er at denne tres inn fra utsiden, altså går hele tuben gjennom porten. Dette betyr jo selvsagt at den er relativt tynn (liten ID) som gir en del motstand. Ikke sikkert det betyr mest, men jeg tror både EK og Bitspower sin tres på fra innsiden, altså er ID på tuben større. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) Du treffer fint ned i hølet uten noe ekstra hvis du er stødig på hånda. Ellers kjøper du ei lita trakt til 5 spenn på nille. Bruker ikke kjølevæske med farge, har hørt den må byttes oftere. Bruker klar væske jeg. Endret 21. mars 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) Hmm, klarer nok å hele oppi, tror æ^^ Tar meg en tur til nille just in case Ja, D5 pumpa kjøres på 80%, det har den gjort nå i 3mnd, er vel nok det? Med mindre du vet andre steder som har en slik tube da. den var ikke så tynn når man så med et stort bilde Takk for hjelpa så langt. EDIT: har brukt klar væske inntil nå, mulig jeg bare forsetter. er jo fint med litt farget væske Endret 21. mars 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Har du en slik BTW? Kjekk ved fylling av loop Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Nope, men har en ekstra psu. koster vel kun 30kr elns? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 bit PN ftw Wut? Med Kyrre sin ekstra virvler og det jeg har i handlelista nå tror jeg alt skal fungerer rimelig kanon. eneste blir å mounte pumpa, men kan la den stå en stund først. Imorgen en eller annen gang så skal jeg prøve å få satt opp hele systemet mitt inni riggen med bilde og planlegge litt. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Har det mye og si for tempen på Cpu dersom det kalde vannet går rett til gpu 1 & 2, deretter inn i cpu, da går det varme vannet til radiator, kjøles ned og går til res, res dytter vannet i pumpa som da igjen går til Gpu 1 & 2 :=) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Tempforskjellen i hele loopen er neppe mer enn 2-3 grader, men ja det er en liten ulempe å ha cpu etter gpu da kjøleflaten på cpu er så mye mindre. Som jeg har det her så er cpu først og deretter gpu1 og gpu2. Gpu 2 ligger alltid minst 1 til 5 grader høyere avhengig av lasten. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Det er visstnok lurt å ha CPU først ja, men det er ikke enorme forskjeller. Jeg har CPU sist på loopen uten at jeg mister nattesøvn av den grunn. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Den er grei, sålenge jeg ikke må langt ned på OC så er jeg fornøyd, sitter på 4.625Ghz 1.265V med temp på ca 55-ish under bf4. kanskje det går opp til 75-ish med da 2 kort ekstra i systemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå