Gå til innhold

Vannkjøling Gpu.


Anbefalte innlegg

Her er et bilde. Slangen med terminal og pumpe ble jævelig, jajaj

Selv om en del har akkurat de fargene så ser det absolutt pent ut ;) Må si som andre at de harddiskhyllene ikke er fullt så pene selv om de har en funksjon. Har du en 45 graders nede på tanken? Hadde det blitt bedre uten den? Eller med litt kortere slange der?

 

Hvordan er temps og ny maks klokk nå?

Endret av [email protected]
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir penere med hdd Cage enn uten. Masse kabler bak osv, kan ikke leve på 500Gb heller (1x 250 + 1x 256)

 

Blir for trangt uansett :/ men er fornøyd anyhow. Kom hjem 8, så skal leak teste til imorra selv om jeg vet det ikke blir noe lekkasje, men alt får lufta seg iallefall :)

 

Blitt værre uten virvelen, fikk ikke til en skikkelig snu på slangen da.:p

 

Men alt i alt (+ noe led lys kanskje :hmm: Tips?) så er jeg veldig fornøyd, andre forsøk på loop, ble ganske greit mtp alder også! :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Temp under folding er halvert iallefall. ca 42¤ på øverste og 40¤ på nederste.. Ok temp?

 

 

Var iallfall bedre enn før..

 

Dette er jo ikke i spill engang.. Føler det blir veldig varmt jeg :/

Temps på folding og spill er ikke så forskjellig her i gården. Er bra temps det. Mitt classy med høy klokk ligger rundt 19 grader over romtemp.

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

WOW.. Etter å ha spilt noen timer BFH sp. så ser jeg først nederste kortet, 43¤C max, ok tenker jeg, så ser jeg andre kort 53¤C max? 10¤C forskjell på vann i paralel? 

 

Cpu er oppe i 83¤C.. Må skru opp viftene på rad ser jeg :p

#n00b

 

Glemte å aktivere sli så bare ene skjermkortet ble brukt under spilling :p

 

Dog cpu er noe varm da. skrudde opp viftene endel så skal spille litt BF4 64 players for å se temp :p

 

Skrudde opp skjermkorta til 1575/2000Mhz. 

 

Vet at core klokker greit på mine kort, men ikke minnet. så får se ^^

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Dat radiator placement! :O

 

Din radiator är väl på det värsta stället det kan bli på toppen. Som det är nu är väl din reservoir i princip värdelös med den plasseringen.

 

Jag är ganska säker på att du skulle få ut mer av att ha en stående 240 rad i front (till gpu), en bayreservoir/pump högst upp, och en 120mm radiator bak i kabinett för cpu kylning.

Lenke til kommentar

Haha! ^^
 

Om jeg skal bytte rad så må jeg bytte kabinett, men synes da plasseringen er helt ok jeg da^^

Er en D5 pumpe som kjøres på 80%, tror den skal klare jobben selv om  loopen er slik, som Kyrre nevnte så fikk jeg et par problemer med fylling at vannet gikk tilbake, men gikk fint når alt var fylt opp :p

 

Takk for svar anyhow! :)

Også, vannet i res har sunket betraketlig da det såogsi har vært på nå helt siden jeg begynte. så ca 36 timer(?)  tror jeg har fått ut såogsi all luften, må fylle res ser jeg ^^

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Hvis slangene ikke hadde vært varme ville det betydd at det var dårlig kontakt på en eller flere av vannblokkene, og ville sånn sett forklart de høye temperaturene dine. Men jeg vet ikke, har du watt måler i vegguttaket? Jeg tenker med all den overklokkingen så bør det gå ganske mye strøm der, og at temperaturene dine sikkert er helt "normale" i forhold til hva du faktisk trekker av strøm. Men jeg har jo ikke noe personlig erfaring med ditt utstyr som jeg kan sammenlikne med. Det finnes nå watt kalkulatorer på nett der du legger inn utstyr og spenninger du bruker, så regner de ut hvor mange watt. Er ikke mange millivolt og MHz du skal opp før du trekker dobbelt så mange watt som TDP for utstyret...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...