dyre Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 jeg er på utkikk etter ett skikkelig smooth tastatur. har lyst på ett i aliminium, siden alt annet jeg har er i det. noen som har peiling på hvor det er mulig å bestille fra? bør helst være med skandinaviske knapper. :nice: Lenke til kommentar
audunr Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg har et sort Cherry Slim Line PS/2. Det er veldig lite, og godt å skrive på. Se for deg et halvt A4-ark pluss noen centimetre. PDF-fil som beskriver tastaturet: http://www.tekdata.co.uk/pdfs/cherry/G84-4100.pdf Selges på www.digitalimpuls.no MVH Audun Lenke til kommentar
dyre Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 hvor i norge kan man få bestilt sharkoon-tastatur fra? skandinaviske knapper er et must. Luminous Keyboard III fra Sharkoon ser sinnsykt fett ut:D Lenke til kommentar
dyre Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 wow! på www.eluminx.com fant jeg noen skikkelig fete tastaturer. hvis du liker smoothe tastaturer ta en titt der! Lenke til kommentar
audunr Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg har lett ganske lenge etter pene, små tastaturer. Har funnet ut at det er ganske dårlig utvalg når de i tillegg skal ha norske taster. Jeg vet om tre: Cherry Slim Line PS/2 (www.digitalimpuls.no) Benq Mini Buddy (http://www.dinside.no/php/art.php?id=93260&=katnav) CC Mini keyboard (www.psdata.no) Ingen av disse er i aluminium, etter det jeg vet. Har nettopp sendt en epost til Lian Li, forklart situasjonen og spurt om det ikke er en idé for dem å lage et keyboard i PC-60-stil. For meg er det ganske klart at tastaturet som PC-del ligger langt etter på designfronten. Håper Lian Li (eller noen andre) skjønner at her er det penger å tjene. MVH Audun Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg har lyst på DETTE Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg har lyst på DETTE Ser nais ut den minus at den er cordless Lenke til kommentar
_howy Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 minus? Vil si at det er et minus at det er cordless. Og prisen. 2000++kr edit: dårlig formulert Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hvorfor er det et minus at den er trådløs? På mus kan det kanskje være det ja, men på tastatur? Legg merke til at den num-pad'en er en slags fjernkontroll, med eget display som kan vise f.eks sanginfo fra media players. Eller den kan simpelten brukes som en vanlig kalkulator... Genialt spør du meg... At den ikke henger fast i resten er også genialt. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Det er bluetooth som benyttes som trådløs teknologi her og ikke vanlige FM bølger. Jeg mener at bluetooth skal være mye raskere. Lenke til kommentar
Kei Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ja og konstant stabil forbinnelse : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå