Fotoskrulla Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Forbidden sunset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Nå trodde jeg de hadde bura deg inne....... Godt du fant et hull i gjerdet, men det overrasket ikke meg at du klarte det...... Flotte farger du fikk i belønning her. Likte egentlig v1 best. Får assosiasjoner til folk som er fanget/innesperret og det som er på utsiden er bare drømmer...... Lenke til kommentar
HSP Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Jeg er litt svak for slike gjerde-bilder. Fin struktur og linjer som legger seg over bildet og skaper en herlig dybde. V1 er helt overlegen V2 i mine øyne. Henning 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Nå trodde jeg de hadde bura deg inne....... Godt du fant et hull i gjerdet, men det overrasket ikke meg at du klarte det...... Flotte farger du fikk i belønning her. Likte egentlig v1 best. Får assosiasjoner til folk som er fanget/innesperret og det som er på utsiden er bare drømmer...... Jeg er ikke helt tam, så jeg burde vel vært innesperret kanskje,,, Fin assosiasjon du fikk her, og er enig med deg. Håper du får en fin dag og et glimt av solformørkelsen. Her hos meg er det overskyet, så jeg må nok nøye meg med bilder fra andre.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Jeg er litt svak for slike gjerde-bilder. Fin struktur og linjer som legger seg over bildet og skaper en herlig dybde. V1 er helt overlegen V2 i mine øyne. Henning Ja, v1 er best, derfor er den v1 også, men jeg la med bildet utafor gjerdet også, for folk er jo så forskjellige, noen vil kanskje synes det er bedre, vi får se, artig å høre andres meninger. Men det bildet er jo mer ordinært, sånn det finnes mange av på dusinet. Flott du stakk innom! Ha en fortsatt super dag og håper at solformørkelsen er synlig på din kant av landet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 V1 - lengsel etter frihet ? V2 - fint kveldsbilde. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 V1 - lengsel etter frihet ? V2 - fint kveldsbilde. Vennlig hilsen Ragnar Godt oppsummert det Ragnar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Herlig komposisjon med fin utnyttelse av dybdeskarpheten og med fine farger. Og i tillegg fant du masse åpninger. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Herlig komposisjon med fin utnyttelse av dybdeskarpheten og med fine farger. Og i tillegg fant du masse åpninger. Mvh Alec Tusen takk for fin tilbakemelding i dag også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg