aklla Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 I følge testen har du 24% høyere IQ enn snittet, ingen grunn til å bekymre deg. Men, slike tester er skjeldent en god indikasjon, det er mer ett festlig tidsfordriv. Har enda ikke sett noen som får under 100 på en slik test, noe som er rart, ettersom 100 er snittet... 100 var snittet, men snittet har økt. 100 er og var ett snitt, det blir holdt på 100 i snitt. http://no.wikipedia.org/wiki/IQ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 ikke glem siste setning som ble sitert. I den utviklede delen av verden har effekten opphørt eller til og med reversert. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 I følge testen har du 24% høyere IQ enn snittet, ingen grunn til å bekymre deg. Men, slike tester er skjeldent en god indikasjon, det er mer ett festlig tidsfordriv. Har enda ikke sett noen som får under 100 på en slik test, noe som er rart, ettersom 100 er snittet... 100 var snittet, men snittet har økt. 100 er og var ett snitt, det blir holdt på 100 i snitt. http://no.wikipedia.org/wiki/IQ Nå er jeg ingen ekspert, men tydelig man må lage oppdaterte tester hvert år for at man skal kunne ha et snitt på 100. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 ikke glem siste setning som ble sitert. I den utviklede delen av verden har effekten opphørt eller til og med reversert. Ja, jeg så det. Sikkert på grunn av mer søppelmat og mindre bevegelse. Skulle jeg tippe. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Nå er jeg ingen ekspert, men tydelig man må lage oppdaterte tester hvert år for at man skal kunne ha et snitt på 100.Man justerer nok heller poengene man får, en test for 10 år siden var kanskje lik den som er nå, men nå må man ha flere eller færre rette for å få 100, alt etter hvordan snittet ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå