RandiA Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Fant ikke noe annet sted for spørsmålet. Plutselig fungerer ikke min broadpark mail på utgående mail. Bruker Thunderbird mail-program. (min gmail fungerer ut).Jeg får denne feil-meldingen når jeg sender fra broadpark:"En feil oppstod under sending av post: E-postserveren sendte feil hallo-tekst: osl1cloudm1 cmsmtp Yk9CYZKAYYi00 No DNS Reverse [102]."Det har vært slik siden i går ettermiddag.(Har sendt en melding til Nextgentel, men tenkte kanskje noen hadde vært borti samme feil-melding og hadde en forklaring?) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Mulig problemet er løst - det virket som de plutselig hadde endret port for utgåene mail, endret til en annen så ser det ut som det går. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Men et annet problem dukket opp - Jeg bruker Thunderbird - og da jeg satte utgående port til 587 trodde jeg alt var i orden, men et par ganger kom samme feilmelding tilbake, og når jeg sjekker port, har den av seg selv skrudd seg på 0 som portnummer, når jeg skrur den tilbake på rett, går mail ut. Selv om jeg har lagret rett port, kan den altså skru seg av slik helt av seg selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå