Alexlinga Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Som det står i tittelen, dette er en diagnose tester fra Ebay, lurer på om denne er trygg og bruke? kan dette ødelegge noe? Kobler telefonen til via bluetooth og en app.. er en ELM 327 Mini Interface, "Supports all OBDII protocols" Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Er det OBDII på en gammel 740? Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Skal ikke bruke den på 740'en, og nei. det er det ikke Var ikke det som var pointet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Den skal ikke ødelegge noe dersom den er i orden, men dersom den for eks kortslutter noen av kontaktpunktene i bilens ODB-2 kan nok noe i bilen bli ødelagt. Telefon/nettbrett er det nok mindre fare for, vanskelig å ødelegge noe over BT. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Så du mener den er trygg og bruke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Jeg mener det jeg skriver. Hvor mye kortere skal du ha det? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Jeg har prøvd flere av de uten problemer. Bortsett fra på visse bensinbiler eldre enn rundt 2000. Der fikk jeg ikke kontakt med ECU. Noe som ikke er uvanlig på modeller før 2001. Lenke til kommentar
Tonjehaug Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 IKKE kjøp Kina OBD-scanner! Prøvd flere. Både ELM 327, en annen hvit lingende ELM 327 dings og diagnosemaskiner(lurte meg selv til å kjøpe dem, ettersom de var så billige). På ELM 327 fikk jeg opp motorlampe sammen med 4x4 fault, da den sto i; ikke virket den heller(Motorlampe og 4x4 fault gikk vekk da jeg tok den ut igjen). De andre diagnosemaskinene klarte ikke å kommunisere med bilen, så de fikk aldri avlest feilkoder. Vil anbefale Autel diagnose, hvis du ønsker en billig og grei diagnose for å ha selv(Ikke at den er verdens beste den heller. Dårlig på elektriske feil i BUS). Kjøpte Autel AL619, helt ok fornøyd. 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 For å få et godt resultat må du ha diagnoseutstyr laget for den aktuelle bilen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå