Gå til innhold

Utested i Tønsberg med bra nattliv?

Anbefalte innlegg

Kanskje litt feilplassert men prøver meg fram uansett og beklager om den ligger feil.

Lurte litt på om det visste noe bra utested i Tønsberg for en som er 20-år og vill ha litt fart imorgen (fredag) Har egentlig bare vært på klassike puber med inslag av irish tema osv. Men søkert etter ett sted med litt fart, savner egentlig og ha det morro med jevnaldrede.

Noen som vet noe sted? Og diskuter gjærne hvorfor du rekomenderer det stedet osv.

Sorry for dårlig Norsk, har bodd i Sverige i mange år men håper jeg gjør meg forstådd. Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss det er høy partyfaktor du er ute etter er de fleste utestedene på brygga stappfulle av folk på din alder;
Esmeralda, Harbour osv.

Er du derimot ute etter litt mer avslappet stemning,
er Total å anbefale,
men litt høyere gjennomsnittsalder er det jo.

Personlig foretrekker jeg Total og Mytteriet (Brun pub),
men nå er jo jeg neste 8 år eldre enn deg.

Lenke til kommentar

Viss det er høy partyfaktor du er ute etter er de fleste utestedene på brygga stappfulle av folk på din alder;

Esmeralda, Harbour osv.

Er du derimot ute etter litt mer avslappet stemning,

er Total å anbefale,

men litt høyere gjennomsnittsalder er det jo.

Personlig foretrekker jeg Total og Mytteriet (Brun pub),

men nå er jo jeg neste 8 år eldre enn deg.

Takk for tipset skall sjekkes ut, kan jo alltid gå fra ett sted til neste. Er vel høy partyfaktor jeg er ute etter siden jeg allered fått en smakebit av de mer rolige pubbene.

Takk for svar

Må tillegge att jeg kommer og dra ditt aleine så vill helst vite om noe sted der det er okei og gå aleine. Sist gang jeg var på pub så har jeg det kommet frem folk og snakket med meg. Så helst en sted der folk snakker mye og der det ikke blir for kleint og bare gå fram og snakke med noen :)

Endret av Alexden2joak
Lenke til kommentar

Høyest partyfaktor finner du nok på Harbour som har 3 etasjer. Første er det sittegrupper og bar, så her kan du komme i kontakt med folk, men tror ikke du skal belage deg på at andre tar initiativet. Musikken er såpass høy her at det ikke er så enkelt å høre hva man sier. 2. etasje er dansegulv og 3. etasje er roligere med sittegrupper.

Esmeralda har en god blanding aldersmessig. Du vil nok føle deg yngre enn gjennomsnittet der, som er et tiår eldre, men noe lavere lydnivå.

I tillegg har du Bart/Peppes som du kan besøke. Usikker på om det er noe særlig folk der nå på fredagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...