ViiCz Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Hei allesammen! Jeg skal kjøpe meg ny pc om noen få uker og trenger deres hjelp/råd, jeg bygget egen pc i 2010 men grunnet nye spill og streaming klarer dessverre ikke min gamle pc å kjøre disse spillene uten å lagge. så det jeg trenger hjelp med er å bygge/kjøpe stasjonær til gaming. spillene jeg tenkte å spille: Cs:go battlefield call of duty league of legends the list goes on, tenkte også å streame i nogenlunde grei kvalitet på twitch. jeg har: skjerm,mus,tastatur og headset så det jeg trenger er altså bare stasjonær pcen, vurdere sterkt å kjøpe nytt headset også så hvis noen har noen anbefalinger så hadde det vært fint å få noen tips! prisen på pcen hadde vært fint rundt 10000;- har helst lyst å kjøpe pcen ferdig Takk for alle hjelp og svar på forhånd! ble med på siden igår så hvis noen føler att jeg postet dette på feil plass så er det bare å si ifra Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 feil forum anbefaler deg til å gå på hjelp til kjøp og salg av pchttps://www.diskusjon.no/index.php?showforum=94veldig mye bra hjelp å få der får raskt svar av mange 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå