Grums Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Er det noen som skal dit? Det ser unektlig fett ut, og når man først får en spillmesse så burde man støtte den kanskje slik at det kommer flere Hva skal du gjøre der? Jeg skal: - prøvespille: GT4 Beyond Good & Evil Prince of Persia: The Sands of Time XIII Worms 3d Robin Hood Defender of the Crown WRC III (wt) Syphon Filter: The Omega Strain Medal of Honor Rising Sun Warhammer 40,000 FIRE WARRIOR Freedom Fighter Crouching Tiger Hidden Dragon så fremt alle er spillbare og jeg har tid, samt se på filmen, Underworld. Utfyllende info (sjekk relevante linker nede på siden) Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg skal dit på fredag, men jeg syns det blir litt mye hype rundt bilspillene. Syns ikke sånt er noe spennende og innovativt. Er mer keen på å se hva Eye Toy: Groove og XIII har å by på. Menmen, hver sin smak, seff. Lenke til kommentar
Grums Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Var der i går jeg og. Mine favoritter var: - GT4 - Need for speed underground (på storskjerm) - WRC3 - Karaoke spillet - Prince of Persia ..... og ØL-bongene selvfølgelig. Ellers så var det mye kult der og som jeg ikke fikk prøvd for mye. Måtte tidlig hjem siden jeg skulle på jobb i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå