Caliber Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Lyd betyr ikke så mye for meg, ytelse derimot er min hovedprioritet. Har bestillt en 160gb maxtor s-ata disk, men ble usikker på om jeg heller burde bestille en seagate (leste testen av en ny seagate her). Hva er deres meninger? Skal stå i en pc med en raptor, så lyd er vel ikke så farlig. Ytelse derimot er viktig, hva syns dere? Hvor likt yter diskene, hva burde jge velge?? -Haakon Lenke til kommentar
abdobe Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hei, Jeg gjorde som deg og bestilte S-ata disk, men jeg valgte Segate. Har ikke fått montert den ennå fordi jeg "glemte" å bestille overgang til størmkabelen (noe som burde følge med disken!!!) Årsaken til at jeg valgte Segate, var at jeg har hatt en Maxtor 80 Gb ATAdisk tidligere, og som du sier så bråker den.... den knitrer og knatrer verre en verst. Jeg tror at Segaten ytelsesmessig skal være god nok, men vi får se... når Komplett har gjort jobben sin og sendt meg strømovergangen. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Dette er jo ikke samme disk da, kan ha blitt bedre... Men hvilken har best ytelse? Ellers takk for svaret, haster, har nemlig bestillt, men kan endre d - Cal Lenke til kommentar
Giganorm Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Kjører wd 360gd Raptor og wd2500jd, fungerer meget strøkent. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Seagate er det værste som noengang er blitt oppfunnet. Maxtor ER 1000000000000000000000000000xxx... ganger bedre. Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 er det uaktueltr med western ? Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg ville valgt Western. etter det så kommer seagate som vel er stort sett lige bra og mye mer stillegående. jeg vil aldri hatt MAXTOR! har bare dårlig erfaring med MAXTOR! Virker billig spør du meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå