BeyondALL Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Seriously, dette kan bli en dyr erfaring for deg. Kjøp tlf av noen som ikke prøver å lure deg ved å syte om mat.. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 Sant sant. Men kan jeg ikke bare si at han får sulte i hjel, så får han gå med på finn.no garantien? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Skikkelig moralsk dilemma, dette. Ingen i Norge trenger å sulte. Dette er åpenbart svindel. Drop hele greia og spar opp nok penger til å kjøpe en brukt telefon på ordentlige vilkår eller kjøp noe billigere. Honor 6 er jo en meget bra telefon. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Jeg hadde latt han svindle noen andre. Har du link til annonsen eller? Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Et troll som troller om en svindel, eller er trådstarter legit? :O Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Spiller det noe rolle da ? Folk som har lest dette har uansett lært å sikre seg. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Om jeg er legit? Nå er jo ikke dette noe tull heller da men. Nei det er ikke noe link til annonse. Men jah, da vet jeg at det er svindel. Hadde han gått med på finn.no greiene kunne det fortsatt vært tyvegods. Han skriver at han har kvittering og forsikring på mobilen. Takk! Endret 20. mars 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå