Merko Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Overfører du penger til han nå, får han de tidligst på mandag, så fremt dere ikke har samme bank.. så spiller vel ingen rolle. Nei, han får dem i morgen. Det er flere kjøringer nå enn før. Nei. Er kun overføringer på virkedager. Ikke Lørdag eller Søndag. Skjer dog flere ganger om dagen, men ikke i helger eller helligdager. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 (endret) Aldri i verden om jeg hadde forskuddsbetalt den dealen der. Fyren høres ut som alt annet enn legit. Det er du som dikterer prisen, altså vil han se hvor mye du er villig til å gi han. Kun godta betalingsgaranti eller å møtes. Vet ikke engang om jeg ville tatt med meg penger til møte. Endret 19. mars 2015 av vidor 2 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 Var det jeg sa, men han bare. Da har jeg ikke penger til matosv. Meg. Hva med venner, foreldre osv? Har ikke. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 Fyren bor i Nordland, og jeg Oslo. Så å møtes går ikke. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Øh. Telefonen koster 4000 ny, tviler sterkt på at han ikke klarer å selge den til 2500 som han sier selv rimelig raskt. Han godtok prisen din med en gang, vil ha forskuddsbetaling og prøver å spille på samvittigheten din. Og du mener han er legit fordi han oppgir et ekte navn? Selvfølgelig gjør han det, ellers blir det alt for lett å se at han ikke er legit. Hvordan kan du tro at det er legit i det hele tatt? 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Si du har kjentfolk som kan stikke innom og hente den i byen han bor når du vet nøyaktig hvilken by det er snakk om, sånn at dere begge er trygge. Da tenker jeg pipa får en annen lyd. Han vil jo få oppgjøret med en gang så han har ikke den unnskyldningen, men kommer mest sannsynlig ikke å gå med på det fordi han neppe har telefonen. Du får nok en dårlig unnskyldning. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Om han ikke har penger til mat, kan han gå på Nav. Om noe høres for godt ut til å være sant... Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 Skal skrive til han det du sa Vidor og aiven! Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 Og hvis han svarer til at deter greit at noen kjente henter den? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Overfører du penger til han nå, får han de tidligst på mandag, så fremt dere ikke har samme bank.. så spiller vel ingen rolle. Nei, han får dem i morgen. Det er flere kjøringer nå enn før. Nei. Er kun overføringer på virkedager. Ikke Lørdag eller Søndag. Skjer dog flere ganger om dagen, men ikke i helger eller helligdager. I dag er det faktisk torsdag. Altså er det virkedag i morgen, fredag. Fordi det er flere kjøringer per dag får han pengene i morgen. Minte meg om denne festligheten fra NRK, starter på 1:25. https://www.youtube.com/watch?v=E0TFWwA9VHc Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 (endret) Han skriver. Lol jeg kan ikke bare gå til de nei Skal jeg skrive. Da har du ikke mobilen da. Endret 19. mars 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 (endret) Dude, jeg vet du har lyst på en billig mobil, men dette er helt klart svindel. Hvis du absolutt vil la deg lure, go right ahead. Endret 19. mars 2015 av Uderzo Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 (endret) Han skriver at for at nav skal gi han mat må det søkes om. Endret 19. mars 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Overfører du penger til han nå, får han de tidligst på mandag, så fremt dere ikke har samme bank.. så spiller vel ingen rolle. Nei, han får dem i morgen. Det er flere kjøringer nå enn før. Nei. Er kun overføringer på virkedager. Ikke Lørdag eller Søndag. Skjer dog flere ganger om dagen, men ikke i helger eller helligdager. I dag er det faktisk torsdag. Altså er det virkedag i morgen, fredag. Fordi det er flere kjøringer per dag får han pengene i morgen. Minte meg om denne festligheten fra NRK, starter på 1:25. https://www.youtube.com/watch?v=E0TFWwA9VHc haha. sant nok. jeg som surrer.. fått det forr meg at det er fredag idag.. (noe det er om 30min ) Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 Ingen som nevner noe om tyvegods her da. Hvordan skal jeg vite at det ikke er det, selv om han har kvitering? Lenke til kommentar
Woods Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 GO FOR IT. Du virker som typen som ikke lærer før noe galt har skjedd. Din neste tråd vil bli noe alla "Jeg ble svindlet, hva kan jeg gjøre?" Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 Neida. I tidligere mld sa han at han var villig til finn.no s metode, bare at han måtte sulte. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Det er nok en god del som selger tyvegods på finn. Spesielt mobiltelefoner. Man blir fort en heler uten å være klar over det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Neida. I tidligere mld sa han at han var villig til finn.no s metode, bare at han måtte sulte.Han sier han er villig til å bruke betalingsgaranti for å virke legit, samtidig som at han guilt tripper deg for at du ikke skal gjøre det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Er det gjort noen undersøkelse på hva som skjer når treningsnarkomane slutter å trene ?Ja, de får abstinenser tilsvarende rusavhengighet, med rastløshet og irritabilitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå