Gå til innhold

Nytt forsøk på svindel?

Anbefalte innlegg

Overfører du penger til han nå, får han de tidligst på mandag, så fremt dere ikke har samme bank.. så spiller vel ingen rolle. :p

Nei, han får dem i morgen. Det er flere kjøringer nå enn før.

Nei. Er kun overføringer på virkedager. Ikke Lørdag eller Søndag. Skjer dog flere ganger om dagen, men ikke i helger eller helligdager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri i verden om jeg hadde forskuddsbetalt den dealen der.

Fyren høres ut som alt annet enn legit. Det er du som dikterer prisen, altså vil han se hvor mye du er villig til å gi han. Kun godta betalingsgaranti eller å møtes. Vet ikke engang om jeg ville tatt med meg penger til møte.

Endret av vidor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Øh. Telefonen koster 4000 ny, tviler sterkt på at han ikke klarer å selge den til 2500 som han sier selv rimelig raskt. Han godtok prisen din med en gang, vil ha forskuddsbetaling og prøver å spille på samvittigheten din.

Og du mener han er legit fordi han oppgir et ekte navn? Selvfølgelig gjør han det, ellers blir det alt for lett å se at han ikke er legit. Hvordan kan du tro at det er legit i det hele tatt?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Si du har kjentfolk som kan stikke innom og hente den i byen han bor når du vet nøyaktig hvilken by det er snakk om, sånn at dere begge er trygge. Da tenker jeg pipa får en annen lyd. Han vil jo få oppgjøret med en gang så han har ikke den unnskyldningen, men kommer mest sannsynlig ikke å gå med på det fordi han neppe har telefonen. Du får nok en dårlig unnskyldning.

Lenke til kommentar

Overfører du penger til han nå, får han de tidligst på mandag, så fremt dere ikke har samme bank.. så spiller vel ingen rolle. :p

Nei. Er kun overføringer på virkedager. Ikke Lørdag eller Søndag. Skjer dog flere ganger om dagen, men ikke i helger eller helligdager.

I dag er det faktisk torsdag. Altså er det virkedag i morgen, fredag. Fordi det er flere kjøringer per dag får han pengene i morgen.

Minte meg om denne festligheten fra NRK, starter på 1:25.

https://www.youtube.com/watch?v=E0TFWwA9VHc

Lenke til kommentar

I dag er det faktisk torsdag. Altså er det virkedag i morgen, fredag. Fordi det er flere kjøringer per dag får han pengene i morgen.

Minte meg om denne festligheten fra NRK, starter på 1:25.

https://www.youtube.com/watch?v=E0TFWwA9VHc

haha. sant nok. jeg som surrer.. fått det forr meg at det er fredag idag.. (noe det er om 30min :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...