Torgeir V Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 (endret) Har prøvd å resete BIOSen, men ingen hell. Jeg får ikke bluescreen. Etter jeg fikk reklamevirus som angrep Internet Explorer bestemte jeg meg for å avinstallere IE. Under Microsoft sin hjelpelinje ble jeg bedt om å avinstallere IE11-oppdateringen for å avinstallere IE. Da jeg gjorde dette ba maskinen om en restart. Jeg restartet PCen, men nå står den bare å blinker øverst i venstre hjørne, hvit liten strek, akkurat som en bindestrek. Kjører Windows 7. Dette er all informasjon jeg har bortsett fra hardware. Hardware: CPU: Intel Core i5 4590 (1150) Hovedkort: Gigabyte G1 Sniper B5 (1150, DDR3) RAM: 2 ganger 8GB DDR3 RAM (16GB RAM) Graffikkort: ASUS STRIX Geforce GTX 970 Over Clock Edition PSU: 850W PSU Lagringsenhet: 0.5TB Hard Drive (System) + 1TB Hard Drive (Extra) OBS: Gidder ikke reinstallere alt på hard disken uten å prøve alt annet først!! Endret 19. mars 2015 av Torgeir V Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Prøv å restarte i Safe Mode. (Spør evt. Google hvordan man gjør det.) Lenke til kommentar
Torgeir V Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 Prøv å restarte i Safe Mode. (Spør evt. Google hvordan man gjør det.) Ser ikke ut til at jeg har muligheten til å boote opp i safe mode. Jeg kan metoden, men maskinen ser ikke ut til å reagere noe som helst når jeg trykker F8. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Den kommer kanskje ikke så langt at du får opp det valget ... Vel, kanskje du skal prøve en "Windows 7 startup repair"? http://pcsupport.about.com/od/toolsofthetrade/ss/windows-7-startup-repair.htm Har du ingen Install DVD, så kan du finne en på både lovlig og ulovlig måte på nettet. (Det er strengt tatt bare Product Key som er lisensbelagt - alle DVD'er er like i så måte.) Du må vel ha en DVD som matcher det du har installert; 32-bit eller 64-bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå