Øystein.F. Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Farming Simulator 15 har fått lanseringsdato på konsoll.Snart kan du bli bonde på PlayStation og Xbox Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Av en eller annen grunn så kan jeg se for meg at dette faktisk er ganske artig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Endelig et spill hvor konsoll peasants vil føle seg som hjemme! Men enig med fiberblad. Synes dette ser gøy ut faktisk...ingen aaaanelse hvorfor. Men kan glatt se for meg å plukke opp dette til konsoll. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Det har blitt noen timer sammen med et par venner. Dette er faktisk fabelaktig når man vil ta en pause fra snikmord og rasering. I tillegg gir det rom for å prate sammen i ro, uten skrik og skrål. Også er jo maskiner ganske kult, selv om det går i jordbruk og skogshogst. Lenke til kommentar
markri_39 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Pc-versjonen er hvertfall utrolig artig! liker muligheten til å legge til mods. har hatt spillet i 2 og en halv uke, og er redd jeg har lagt over 2 vanlige arbeidsuker inn i spillet så langt.. Er morsomt med et spill som ikke krever noe særlig av deg, ta det i sitt eget tempo og slappe av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå