Monica Jansen Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 (endret) Jeg prøvde å kjøpe en wallet case på amazon med mitt coop medlems og betalings kort i dag og det gikk. Nå lurer jeg på: hvordan foregår betalingen? Får jeg faktura i posten fra coop eller moe sånt? Endret 19. mars 2015 av monjanse7 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Det er vel som andre kredittkort: Dersom du har noe utestående på kortet, så får du en faktura en gang i måneden. Den vil ha et minimumsbeløp på noen hundre kroner som du minst må betale, men du kan betale mer, opptil det du faktisk skylder. Det lønner seg å betale det ned så fort som mulig, rentene er skyhøye. Geir Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) Jeg får ikke papirfaktura på mine kredittkort, jeg har alt i nettbank(er), men du må uansett ha kontroll på hva du bruker. Går kanskje an å sette opp automatisk betaling i din bank, men det må du nesten ringe å spør Coop om. Hvis ikke får du nok faktura, eller så må du logge deg inn på dine sider på Coop. Men husk ihvertfall at det vil forrente seg etter et visst antall dager om du ikke overfører utestående faktura. Det er en god regel å overføre alt så fort som mulig, og ha dette som vane. Endret 26. mars 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå