Arodem Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 I Norge får du spille Bloodborn før alle andre hvis du blir blodgiver.Gir du blod i Danmark får du et PlayStation-spill Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Har fått vite at jeg høyst sansynelig får det i posten på mandag senest tirsdag uansett. så trur jeg står over disse skumle nålene Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Har fått vite at jeg høyst sansynelig får det i posten på mandag senest tirsdag uansett. så trur jeg står over disse skumle nålene Mandag allerede? =0 Hvor bestilte du? Spillsjappa sa at de forventer å få Bloodborne inn på lager på mandag og sender ut med en gang, krysser fingrene for tirsdag! Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Er allerede blodgiver, men bor man ikke i Oslo her til lands er det sjeldent man får med seg slike goder 5 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Har fått vite at jeg høyst sansynelig får det i posten på mandag senest tirsdag uansett. så trur jeg står over disse skumle nålene Mandag allerede? =0 Hvor bestilte du? Spillsjappa sa at de forventer å få Bloodborne inn på lager på mandag og sender ut med en gang, krysser fingrene for tirsdag! Gamezone.no har 20+ på lager. Så det er kanskje der han har bestilt. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Har fått vite at jeg høyst sansynelig får det i posten på mandag senest tirsdag uansett. så trur jeg står over disse skumle nålene Mandag allerede? =0 Hvor bestilte du? Spillsjappa sa at de forventer å få Bloodborne inn på lager på mandag og sender ut med en gang, krysser fingrene for tirsdag! Bestilte fra gamezone. viser seg at jeg får det alt i morgen hvis det sendes i dag i og med at de alt har det inne så går jeg ut ifra det Lenke til kommentar
spjuskin Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Di gangene eg har forhåndsbestillt spill på komplett har eg fått det 2-3dager før release Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Jeg hadde lett tatt meg tid til å gi blod om jeg hadde fått et PS4 spill. Jeg trenger ikke å være med i trekningen ettersom jeg eier en allerede. Det å prøve et spill i 2 min er ikke interessant nok. Norge burde gjort det samme som Danmark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå