Gjest Slettet+9813241234 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Skulle inn i sjøforsvaret i september i år, men fikk nylig melding om annullert innkalling, det står at jeg kan klage og det har jeg gjort, men er det noe sjangs for at jeg kommer inn med Russisk-Norsk statsborgerskap? litt leit at de som er motiverte og vill inn ikke kommer inn, mens de som ikke vil inn, løper forsvaret etter. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Med Russisk-Norsk kommer du til å slite med å få klarering, antagelig ikke få det i det hele tatt. Så, om du kommer inn vil du antagelig komme i en stilling som ikke krever klarering, altså, antagelig ikke på båt, men det er nok stillinger i sjøforsvaret man ikke trenger klarering på. Dette er gjerne de mindre festilige stillinger... Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Med Russisk-Norsk kommer du til å slite med å få klarering, antagelig ikke få det i det hele tatt. Så, om du kommer inn vil du antagelig komme i en stilling som ikke krever klarering, altså, antagelig ikke på båt, men det er nok stillinger i sjøforsvaret man ikke trenger klarering på. Dette er gjerne de mindre festilige stillinger... This. De tar inn relativt lite, og har mange å ta av, da havner en bak i køen på mye filleting. Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Hvis du har flytende russiske språkkunnskaper bør det kunne vendes til en fordel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9813241234 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Hvis du har flytende russiske språkkunnskaper bør det kunne vendes til en fordel. Det har jeg, men trur ikke de trenger meg for det om Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Hvis du har flytende russiske språkkunnskaper bør det kunne vendes til en fordel. Russisk språk + russisk statsborger er fortsatt dårlig deal. I leiren jeg jobbet i fikk ikke personer med russisk statsborger komme inn engang, selv ikke om de var sjåfør med varer som bare skulle inn å levere noe på varelageret, med følge... Lenke til kommentar
Sopranosfc Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Skulle inn i sjøforsvaret i september i år, men fikk nylig melding om annullert innkalling, det står at jeg kan klage og det har jeg gjort, men er det noe sjangs for at jeg kommer inn med Russisk-Norsk statsborgerskap? litt leit at de som er motiverte og vill inn ikke kommer inn, mens de som ikke vil inn, løper forsvaret etter. Søk deg til EBN. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9813241234 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Søk deg til EBN. og det er? Lenke til kommentar
Sopranosfc Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Søk deg til EBN. og det er? http://no.wikipedia.org/wiki/Etterretningsbataljonen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9813241234 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Søk deg til EBN. og det er? http://no.wikipedia.org/wiki/Etterretningsbataljonen vell det blir jo litt vanskelig siden Norge ikke har sammarbeids avtale med Russland? eller tar jeg feil. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Er det ikke bare å spørre forsvaret om din situasjon er et problem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9813241234 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Er det ikke bare å spørre forsvaret om din situasjon er et problem?det er akkurat det, at det er problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå