Gå til innhold

Annullert innkalling


Gjest Slettet+9813241234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9813241234

Skulle inn i sjøforsvaret i september i år, men fikk nylig melding om annullert innkalling, det står at jeg kan klage og det har jeg gjort, men er det noe sjangs for at jeg kommer inn med Russisk-Norsk statsborgerskap?

 

litt leit at de som er motiverte og vill inn ikke kommer inn, mens de som ikke vil inn, løper forsvaret etter. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med Russisk-Norsk kommer du til å slite med å få klarering, antagelig ikke få det i det hele tatt.

Så, om du kommer inn vil du antagelig komme i en stilling som ikke krever klarering, altså, antagelig ikke på båt, men det er nok stillinger i sjøforsvaret man ikke trenger klarering på. Dette er gjerne de mindre festilige stillinger...

Lenke til kommentar

Med Russisk-Norsk kommer du til å slite med å få klarering, antagelig ikke få det i det hele tatt.

Så, om du kommer inn vil du antagelig komme i en stilling som ikke krever klarering, altså, antagelig ikke på båt, men det er nok stillinger i sjøforsvaret man ikke trenger klarering på. Dette er gjerne de mindre festilige stillinger...

 

This. De tar inn relativt lite, og har mange å ta av, da havner en bak i køen på mye filleting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9813241234

Hvis du har flytende russiske språkkunnskaper bør det kunne vendes til en fordel.

Det har jeg, men trur ikke de trenger meg for det om :(

Lenke til kommentar

Hvis du har flytende russiske språkkunnskaper bør det kunne vendes til en fordel.

Russisk språk + russisk statsborger er fortsatt dårlig deal. I leiren jeg jobbet i fikk ikke personer med russisk statsborger komme inn engang, selv ikke om de var sjåfør med varer som bare skulle inn å levere noe på varelageret, med følge...

Lenke til kommentar

Skulle inn i sjøforsvaret i september i år, men fikk nylig melding om annullert innkalling, det står at jeg kan klage og det har jeg gjort, men er det noe sjangs for at jeg kommer inn med Russisk-Norsk statsborgerskap?

 

litt leit at de som er motiverte og vill inn ikke kommer inn, mens de som ikke vil inn, løper forsvaret etter. :(

 

Søk deg til EBN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...