Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Merkeligste Bugen Noen Sinne

Anbefalte innlegg

Jeg opplever akkurat noe av det merkeligste jeg har opplevd på en stund.

Det er et flash bil-spill på internett som heter Spy-Hunter, som jeg har spilt en del..

Jeg kjører rundt og tar en rask titt mot downloadhastigheten min på direct connect (Hvor jeg bare laster ned lovlige saker selvfølgelig, ikke la dette bli en diskusjon om warez og sånt shit!)!

Det går i 150kbs... I og med at jeg har 1MBiT linje, finner jeg dette ganske merkelig, men jeg tenker at dette kommer sikkert til å bare gå nedover og nedover, sånn bug ting.. Men nei da.. Downloadhastiheten bare stiger og stiger..

Den runder 180kbps :mrgreen: da jeg virkelig begynner å lure.. Jeg går ut av flash spillet og titter på tallene.. brått synker de ned til vanlig hastihet igjen.. (120-130)..

Jeg tenker ikke mer over saken og starter spillet igjen.. Da HOPPER download raten opp til 180 igjen... Jeg stopper bilen i spillet og måper litt.. da går tallene ned igjen.. Jeg begynner å kjøre igjen.. tallene går opp... jeg stopper, de synker..

Hva i alle dager er dette for noe?

Jeg går ut av bilspillet, stopper downloaden min og stikker til speedometeret på itavisen.no ... 1030kbit.. hmm.. normalt der... Jeg begynner å tenke på at det kanskje er spillet som har påvirket downloadhastigheten, men hvorfor i alle dager skulle den gjøre det?!?!

Jeg går inn i spillet igjen og kjører itavistesten... 1299kbit!! :wow:

Etter nærmere etterforskning viser det seg at dette er actual download tall, at dette ikke bare er tall som står der pga en bug..

Den eneste måten å få det på er å kjøre bilen i spillet rett framover og holde den på veien.. Hvis den kjører utfor, synker download tallene...

Hvordan i alle dager kan dette ha seg??

Selv om det kan være en feil i spillet, hvorfor i gampeæssen skulle det påvirke internetthastigheten min?!?!

også 180kilobytes pr. sekund da! Det er jo temmelig raskt :D:D:mrgreen:

(Nei, dette skal ikke bli en diskusjon om hvor raskt internett dere har...)

For øyeblikket holder jeg navnet på siden jeg fant spillet på hemmelig.. vet ikke helt hvorfor, føler bare for å være litt harry i dag :grin: ...

og til sist, dette er IKKE EN PÅFUNNET HISTORIE! Jeg vet det høres SYYKT ut, men det er faktisk sant!! Hadde jeg hatt en server kunne jeg lagt ut screenshot..!

-Lapette ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
....

Det er et flash bil-spill på internett som heter Spy-Hunter, som jeg har spilt en del..

....

For øyeblikket holder jeg navnet på siden jeg fant spillet på hemmelig.. vet ikke helt hvorfor, føler bare for å være litt harry i dag :grin: ...

Veldig hemmelig holdt du det ikke da, er ikke vanskelig å finne spillet da man har navnet på det :p

Har ikke noe forklaring på fenomenet ditt, da dette absolutt ikke burde vært mulig, men må da ta en liten test med spillet for det :)

Lenke til kommentar

ang rare bugs, som windows bruker har jeg hatt en del av dem:

noen ganger når jeg pakker ut rar filer of lignenede så popper det opp feilmelding om at tilkoblingen til serveren er tilbakestilt, (uten at jeg er på nett) og når jeg trykker retry eller hva det står det så kommer bare start menyen opp, dette har skjedd flere ganger... og selvølgelig 10 000 andre feilmeldinger pga windows..

Go MS Windows :woot:

Lenke til kommentar

Vel... dersom det av en eller annen grunn stemmer det du sier her.... så har jeg et lite hint...

ikke tenk på å formatere, oppdatere eller på noen som helst måte kødde med harddisken å det som er på den nå. Du vil jo ikke at buggen skal gå vekk gjør du vel?...

hehe =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...