Arodem Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Legger inn minnesmerke til forfatteren.Avdøde Terry Pratchett hedres i Elite: Dangerous Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Åh, jeg er storfan av Pratchett. Han gikk bort alt for tidlig. Hadde nok mange, mange fornøyelige bøker i seg enda. En av de virkelige kjempene innenfor fantasy/komedie/scifi. Fin liten gest av et studio der slik artikkelen nevner, mange hadde et nært forhold til Pratchett pga hans talent. For min del havner ingen av hans bøker på min topp-ti liste, men det gjør derimot "Good Omens" som han skrev sammen med Neil Gaiman (Sandman-serien, American Gods etc, etc). Anbefales, men ikke for de som ikke klarer satire over sin egen tro (eller, andres )! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Absolutt verdt det. Jeg har vel lest de fleste bøkene hans minst to ganger, men de er herlig underholdene fremdeles. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Hvil i fred. En fantastisk forfatter. Ingen mestret sjangeren fantasy/humor/satire som ham og det kan bli lenge til noen gjør det. Endret 20. mars 2015 av Aiven Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Trenger bare the great A'tuin svevende rundt et sted nå Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Da har vi sett flere ting oppkalt etter Pratchett: en skilpadde, denne romstasjonen her og den versjoen av VLC som ble sluppet i sommer. Feels good, man. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå