jappadu Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Kjedet mitt tok kvelden i dag tidlig på vei til jobb. Jeg må ha et nytt kjede. Jeg hadde en Shimano HG75-kjede. Er det et must å anskaffe samme modell? Jeg ser at biltema selger Shimano HG-40 og HG-53. Vil noen passe sykkelen?Min sykkel: http://bikeshop.no/Sykkel/Komplette-sykl...L17-p0000047773Takk på forhånd Lenke til kommentar
johome Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Det at kjede røk , betyr ikke at den er ubrukelig mere. Hvis kjede er relativt ny , og ikke har strukket seg opptil 0.75 % kan du jo bare sette inn en ny kjedesplint og sykle videre. Evt. kan du bruke missing link : __________ Hvis jeg har forstått det riktig , har du 10 girs system , og da vil ikke kjedene fra Biltema passe , da de er laget for 8 og 9 girs systemer. Jeg ville ha satset på et kjede som holder lenge , f.eks KMC Gold Den kommer også med Missing Link , som gjør det enkelt å ta kjede av/ på 1 Lenke til kommentar
jappadu Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 Det at kjede røk , betyr ikke at den er ubrukelig mere. Hvis kjede er relativt ny , og ikke har strukket seg opptil 0.75 % kan du jo bare sette inn en ny kjedesplint og sykle videre. Evt. kan du bruke missing link : __________ Hvis jeg har forstått det riktig , har du 10 girs system , og da vil ikke kjedene fra Biltema passe , da de er laget for 8 og 9 girs systemer. Jeg ville ha satset på et kjede som holder lenge , f.eks KMC Gold Den kommer også med Missing Link , som gjør det enkelt å ta kjede av/ på Tusen takk for bra svar. Ha en fin dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå