dj_silvia Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Hei! For en uke siden "døde" laptopen min. Ingen livstegn osv selvom laderen står i. Den gir fra seg en tikkelyd, som etter mye om og men viste deg å være skjermkortet. Når jeg tar ut skjermkortet får jeg strøm på laptopen, men svart skjerm. Det jeg lurer på er om jeg kan få tilgang til innholdet på harddisken på noen måte uten om å ha skjermkortet i? Dette er en 6 år gammel pc, så vet ikke hvor lønnsomt det er å kjøpe nytt skjermkort? Kan være det ikke virker mener jeg. Har prøvd alle reparasjonstriksene som er på youtube/google på kortet, ikke noe hjelper. Setter stor pris på innspill her da jeg gjerne skulle hatt tilgang til innholdet på harddisken! Mvh Lenke til kommentar
dj_silvia Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 Er jeg noenlunde innafor hvis jeg tror jeg kan kjøpe meg sata til usb adapter, koble harddisken til den å få tilgang til innholdet via den? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 (endret) Harddisken må du jo ta ut av 8930G. Den er det nok ingen feil på. Og kople til en annen pc . Du kan kjøpe seg et adapter/kit ala dette som gjør det enklere å kople den til en annen Laptop eller pc. Endret 19. mars 2015 av syar2003 1 Lenke til kommentar
dj_silvia Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 Har bestilt adapter/kit. Takk for input! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå