AnonymDiskusjon Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Hei! Jeg vet ikke om dette er et problem, eller at jeg bare må møte den rette som jeg "klikker" med. Men vil gjerne ha litt input om hva som feiler(?) meg. Jeg er ganske ung, 16 år. Jeg er ikke stygg, jeg er ikke en "taper", heller ganske populær. Har mange bekjente, men alltid hatt en liten sirkel av venner da jeg liker det best sånn og prøver å holde på de vennene jeg har. Jeg har aldri hatt noe veldig stort problem med å snakke med jenter, inntil for ca. tre måneder siden. Det er ikke det at jeg ikke har sjanse på jenter, men det er sånn at jeg rett og slett ikke føler noen ting ovenfor de. Liksom, tidligere fikk jeg alltid litt sommerfugler i magen når jeg snakket med en pen jente osv. Nå føler jeg rett og slett ingenting, bryr meg ikke om jenter. Jeg fortalte dette til en vennine av meg og hun spurte om jeg kanskje var homofil, men jeg er ikke det. Har flere venner som er det, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke er det. Jeg synes mange jenter er pene, men har ikke lyst til å prøve meg på noen. Hele greia er kanskje litt teit siden jeg er så ung, men differansen er så stor fra 3 måneder siden da jeg snakket med masser av jenter, og hvor jeg nå ikke snakker med en eneste en. Er det vanlig at man blokker helt ut jenter? Noen andre som har opplevd en slik periode eller fase noen gang hvor ikke jenter er interessante i det hele tatt? Anonymous poster hash: a720c...af8 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Ville iallfall ikke tatt det som et problem. At du er 16 år og kan drite litt i jenter er vel heller litt positivt. Så lenge du ikke er homofil blir du tidsnok opptatt av jenter igjen. Slapp av Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Det er ikkje uvanleg; mange i den alderen har ikkje noko veldig interesse eller kjenner noko trekk mot det motsatte kjønn. Du er framleis ung og under utvikling. Det er mykje som skjer i livet for ein 16-åring og det blir endå fleire, store endringar dei neste 4-5 åra. Du skriv at du var meir interessert i dei tidlegare, så dette kan berre vere ein fase der det ikkje er det som okkuperer deg mest. Eg ville ikkje tenkt noko på det. Nyt livet som tenåring og ta åra framover som dei kjem. Du har mange år igjen på å finne ut av kven du er og date kven det no måtte vere. Om du ikkje kjenner deg tiltrekt av gutar, så er du ikkje homofil. Eg trur du vil finne ut av dette i åra framover. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Trenger ikke å være homo selv om du ikke synes jenter er spennende en stund, det er sånt som kommer å går. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Det går opp og ned tror jeg, det er vel bare sånn det er. Jeg var ikke noe interessert i jenter når jeg var 16 og gikk på ungdommskolen, når jeg kom over på videregående ble det te at jeg syns det var litt kjekkere å se på de, og når jeg var lærling ville jeg veldig ha jente og havnet i forhold, så tror du kan slappe helt av. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Hvis du treffer på ei som du synes har en interessant personlighet, god kjemi med og liker utseende til så skal du nok se at interessen din kvikner til. For min egen del skjer det ikke så veldig ofte ihvertfall, mens andre hopper i det ene forholdet etter det andre. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 du er 16 år og masse merkelig ting skjer inni kroppen din. At du er litt følelsesløs i en periode kan ha en helt naturlig årsak.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå