andershf Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Jeg bruker fortsatt Nero, i dag kan den mye mer enn å bare brenne CD/DVD Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 LimeWire, Windows Live Messenger, IRC, Netscape og Winamp var også mye brukt. En anne grunn til at Nero var å foretrekke var funsjonen "overburn" som gjorde at en kunne få klemt bittelitt mer inn på cd-platen. 2 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Tsk ... jeg bruker fortsatt audiograbber, nero og wimap Lenke til kommentar
member_266656 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Jeg bruker fortsatt Nero. Det er Nero Express jeg bruker stort sett. Brenning av Blu-ray plater og IMG-filer. Lenke til kommentar
mavericken Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Daemon Tools får min takk for lang og tro tjeneste. 4 Lenke til kommentar
Borgemeister Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Kazaa! Huff så mye opprensking av PC det ble etter å ha brukt det programmet :-D 1 Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Daemon Tools, DC++, mIRC, dusinvis av de key generator/crack programmene med mega kul musikk, Winamp 2.x, winrar... Napster, og begge ISDN kanalene! Det var tider... Hadde liksom 2 tilkoblinger liggende.. En "hemmelig" som var renamet til noe ala "System reserved" slik at ikke pappa skulle skjønne det.. den ringte opp 2 ganger 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 DC++ synes jeg trenger å bli nevnet. Lysehubben represent, yo. IRC lever fortsatt. Det er bare de kule folkene som henger der nå. 3 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Norton Commander Aiaiai. Skikkelig klassiker. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 For de som savner Norton Commander så er det en litt oppdatert variant som heter Midnight Commander. Det er til Windows, men det er helst laget for *NIX systemer som OSX eller GNU/Linux. https://www.midnight-commander.org Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Total Commander er den beste Norton Commander klonen. 3 Lenke til kommentar
Mulder Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 ACDSee og CuteFTP Realplayer og Shockwave player Lenke til kommentar
pstub Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Huff så mye av dette jeg kjenner ijgen! Men syns det er merkelig at ingen nevner Word Perfect!!! :-) Lenke til kommentar
Tangent Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Eller enda eldre kontorprogrammer som dBase, supercalc, wordstar, brum (gamle tiki-maskiner). Men jeg sverger fremdeles til Winamp 2.81 med div plugins. Mye lettere å skreddersy en siste 5.666. Bare synd at win8 lett får hikke av ver 2.81. PowerIso er grådig kjekt på lik linje med DaemonTools eller Alcohol 120. Fremdeles glad i ACDSee, og WinRar. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Eller enda eldre kontorprogrammer som dBase, supercalc, wordstar, brum (gamle tiki-maskiner). Men jeg sverger fremdeles til Winamp 2.81 med div plugins. Mye lettere å skreddersy en siste 5.666. Bare synd at win8 lett får hikke av ver 2.81. PowerIso er grådig kjekt på lik linje med DaemonTools eller Alcohol 120. Fremdeles glad i ACDSee, og WinRar. Winamp 2.81 har jeg kjørt på windows 8(.1) siden jeg fikk ny laptop og har ikke vært noe problemer her. Hva skjer? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 NUKE et eller anna. Legge in IP og vips så var trollet du diskuterte på IRC med vekk. Det var morro helt til Telenor sendte brev. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 NUKE et eller anna. Legge in IP og vips så var trollet du diskuterte på IRC med vekk. Det var morro helt til Telenor sendte brev. Ina Faye-Lund hos Telenor var et kjent navn for dem som drev med nuking! Lenke til kommentar
Lemie Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Husker jeg rippet mp3 med MS-DOS programmet WinDAC. Intercent 99 for å kontrollere kostnadene med 56k modemet. DX-Ball og Duke Nukem selvfølgelig. Den første skriveren het Olivetti Endret 1. oktober 2015 av Lemie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå