Corbin Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Naar jeg starter opp pcen min som har ASUS P4C800 som hovedkort saa piper den to ganger (det betyr parity error). Kan noen fortelle meg hvorfor feilmeldingen kommer/hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Sier det ikke noe om hva som gir parity? ROM, RAM? Kan være BIOS feil, eller defekt memory brikke. Lenke til kommentar
Corbin Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 den piper 2 ganger, jeg ser i manualen og det eneste som staar det er at det betyr parity error. tviler paa at det er noe galt med ram-brikkene. de er "tested" av corsair. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Fant denne: I heard two beeps during POST, but all the device are installed properly and the system also boot up successfully. Can you tell me the meaning of the BIOS beep sounds? Is there any error occurs during booting?Normally, there is no beep during POST unless you installed an USB device. The beep sound means the number of usb devices present. For example: You will hear two low beeps if you install two USB devices. However, you will hear one loud beep if no hard disk is connected to the motherboard. Får du noen beskjeder fra ASUS POST Reporter? Den stemmen som gir beskjed når noe er galt? Lenke til kommentar
Corbin Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Er ikke slik stemme paa P4C800... det kommer kun to pip. Pcen funker som den skal gjoere, tror jeg. Lenke til kommentar
Corbin Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Femdobbel post! Opera oppdaterte ikke siden naar jeg hadde postet saa jeg proevde om og om igjen. sorry :grine: Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Edit: Sorry. Så på feil hovedkort. Lenke til kommentar
Corbin Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Trippelpost... dumme opera Lenke til kommentar
Corbin Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 synd at det ikke er mulig aa slette inleggene Lenke til kommentar
Corbin Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Er ikke slik stemme paa P4C800... det kommer kun to pip. Pcen funker som den skal gjoere, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå