Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Jeg vet de fleste her er mest gira på bil og 125 er litt dølt, men er greit med litt variasjon.Etter mye om og men ble det bestemt at jeg skulle ta lettlappen. Jeg hadde bestemt meg for å kjøpe en CBR 125 først, men fant ut at det var like greit å gå all in å kjøpe drømmesykkelen. Tatt en grundig vask nå, og viser seg at den er såpass pen at jeg ikke kommer til å gjøre veldig mye med den. Det eneste er kanskje nye blinklys foran og soting av vindskjermen. Så dette blir nok mer en showcase enn en worklog, men det kommer jo flere bilder. Scorpionanlegget har en veldig fin lyd, særlig rundt 4-3 tusen. Prøvde å få med lyden her, men enten er det PC-høyttalerene mine som ikke henger med eller mikrofonen på kameraet, for lyden er mye bedre i virkeligheten. Godt mulig det er en god kombinasjon av de to, men det var et forsøk iallefall. Motoren var varm før jeg startet, så ingen grunn til å tørke tårer. Endret 8. april 2015 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Andre speil, stotet vindskjerm og skruer/naggler til denne i samme gullfarge som klistremerkene tror jeg kan være en visuelt barsk oppgradering. Selv om det "bare er en 125" så er det artig å se noe mer enn bare bil i denne kategorien. Og ikke minst andre fjes enn de vanlige som har logger her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Japp, er omtrent det jeg skal gjøre med den Jeg må ikke matte ned vindskjermen før jeg sprayer? Er det første skikkelige jeg har eid, som jeg følger jeg kunne vise frem Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Nei, skal du bruke sotespray skal du bare vaske vindskjermen godt. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Her skal jeg følge med Artig med litt lettsykler og. Har selv en Rs125. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Fine sykler det, er jo spesielt artig med to-takt. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Noe nytt? Noe av dette kunne passet godt på yzfen tror jeg http://tyga-performance.com/site/index.php?cPath=72_1047_1175_1176&osCsid=c81781c82f8e870eed1cb981535fc61f Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Ikke noe nytt å ta bilde av er jeg redd. Har oppkjøring tidlig i mai, så tiden har blitt brukt på vedlikehold. Skrudde av alle kåpene, polerte de og fjernet all dritten som satt på motoren og rammen. Byttet olje, og kappet kjede to ledd da det var ganske løst. Sjekket også tennpluggen, og den så veldig sliten ut. Elektroden var det ikke mye igjen av dessverre. Bestilte en ny tennplugg, men jeg bestilte i påsken så det tar vel litt tid før den ligger i postkassa. Åhh, det hadde ikke gjort noe med carbondeler! Har den siden som bokmerke nå, men lommeboka er ikke så tykk for tiden. Får vente litt, og se om det blir aktuelt. Høyest opp på innkjøpslista er nye blinklys foran. Det eneste som stopper meg, er at jeg vil ha noen som går flush med kåpene, men jeg har ikke funnet noen enda. Jeg finner til både R6 og R1, så det gjelder bare å finne ut om noen av de passer til 125'en. Gøy at det er interesse rundt sykkelen. Skal prøve å ordne noen bedre bilder så fort jeg har fått lappen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Det skjer ekstremt lite med sykkelen om dagen. Går stort sett i vedlikehold og vask. Etter å ha eid en moped som krevde mer arbeid jo mer jeg skrudde på den, er det utrolig deilig å bare sette seg på og kjøre. Jeg har egentlig ingen planer for den, bortsett fra å selge den til høsten en gang. Hvis jeg merker det klør skikkelig å fingrene, kan det hende jeg soter baklykta og vindskjermen, samt bytter ut blinklysene. Var ute og tok et par bilder i dag, men jeg er utrolig dårlig til det merker jeg. Noen av bildene er så skjeve at jeg blir sjøsyk av å se på de. Har klart å rote bort CD-en med Lightroom, så droppet redigeringen. Var med litt i videoen til en kompis, så legger den til under her jeg. Endret 7. juni 2015 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå