SnakeEye_ Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Om Skyforge: Skyforge er et Free to Play MMORPG som utvikles at Allods og Obsidian Entertainment. Skyforge er et AAA MMORPG, med flott grafikk, moderne åpent klassesystem, dypt og spennende progresjons system og et moderne Action Combat System. Her er en bra video for å forklare progresjons systemet, samt hvordan du låser opp nye klasser. Skyforge har 13 klasser totalt. Du starter med 3 klasser også kan alle låses opp vie et "talent" system. Skyforge Skyforge FAQ. Reddit Skyforge finner du her. Skyforge Wiki: http://skyforge.wikia.com/wiki/Skyforge_Wiki Skyforge Youtube Channel: https://www.youtube.com/channel/UCtL3NqIsRPRxe1Ojat-A6ew Endret 17. august 2015 av SnakeEye_ Lenke til kommentar
SnakeEye_ Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Her er en fin video for dere som har lyst å se en del gameplay fra Skyforge. https://youtu.be/lMmSUr89-Zo Her er også gameplay fra en 5man dungeon. https://youtu.be/XJWHDYeIPdQ Endret 20. mars 2015 av SnakeEye_ Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Har skaffa meg det nå,kanskje vi kan møtes ingame,kjedelig å spille alene. Hva heter karakteren din?Skal sies at jeg kun har 600ish prestige da. Endret 25. mars 2015 av Malmern Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 *bump* Ser spillet er ute nå, lasta det ned og prøvde litt - uten å forstå så mye (skylder på tømmermennene som jobba hardt i huet mitt), men regner med å prøve mer etter hvert som jeg har friskna til mer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Spiller dette selv nå, plukket det opp på lørdag. Har kommet til 3351 Prestige. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 5303 prestige, nå. Sitter fast quest-messig, siden jeg ikke klarer å soloe normal Okki eller den Pundits-questen i Neddits test area (eller hva det heter), men "koser" meg ellers med å gjøre regions opp og i mente, og litt FFA PvP på si. Samt order missions opp og i mente. Fyrer vel av en 8 - 10 timer i døgnet på spillet sånn i snitt, men capper likevel ikke sparks, så det er ikke 8 - 10 effektive timer, for å si det slik. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Har forresten guild, for de interesserte. Derply heter'n. Ingame: Ayreen Stonemarsh. Men er nok enklere å få tak i meg via her ellerno. Lenke til kommentar
Bruflat Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Småspiller på 3500 prestige selv, veldig fornøyd så langt ihvertfall! Håper bare jeg har internett til det når jeg skal tilbake i militæret nå etter sommeren, haha. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Patch i dag. Beste jeg leste fra patch notes, var dette: "Characters no longer jump in place when attempting to use an ability and dismounting at the same time." Blir bra. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Var rimelig mye i patchen. Nå ser du at karakterer står med padden sin om man er inne i menyen eller inventory. Samt at de har lansert "gudeform". Som jeg ikke kommer til å få på noen måneder... Lenke til kommentar
c4sh Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Testa dette i et par uker nå, virker helt greit. Har ikke kommet så langt (13k prestige), men er interessert i å se hvordan "pantheon-wars" blir. Lenke til kommentar
SnakeEye_ Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Da har jeg også begynt å spille igjen, har også oppdatert topp posten litt. Si ifra hvis det er noe mer info dere vil ha inn der. Spilt noen dager nå og er vel på 3.6k prestige. Koser meg masse, spiller lightbringer nå også er planen kjappeste vei til monk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Spiller Monk selv nå. Kjempemoro klasse, men skjønner ikke helt greia med at den er så "avansert" som noen sier. Ganske grei og enkel klasse. Bare litt mye klikking med musa. Nærmer meg 13k prestige nå, men vanskelig å øke prestige uten noen av sparksa. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 27k prestige var forbipassert i dag. Lightbinder og Monk var makset, og Paladin blir snart makset. Necromancer, Archer, Gunner, Kinetic og Slayer har også blitt låst opp. Lenke til kommentar
Universitas Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Her var det ikke mye aktivitet! Noen som fortsatt spiller? Jeg er 53k alchemist. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Logger på hver dag, men det er mest for å opprettholde ordenen min. Kompisene mine som jeg spilte med, falt fort fra, og jeg orka ikke spille noe særlig alene. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Aldri hørt om dette før, så starta for noen dager siden og så langt er jeg hekta. Ganske moro og annerledes enn mye annet jeg har prøvd. Ser prestige ofte brukes i chat når folk skal danne grupper osv. Er dette et greit mål på powerlevel? På meg virker det å være en enda dårligere indikator enn "gearscore" eller cata-ilvl i WoW. Og hvilke muligheter er det for sosial spilling? Må en være noenlunde samme prestige for at det skal være poeng å kjøre dungeons sammen med kompiser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå