Rubenevo Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Hei! Jeg sliter litt med å finne ut hva slags utdanning og karrierevei jeg skal velge etter vgs. Jeg vil ha en jobb med mye utfordringer og gjerne en selgerjobb med fastlønn og provisjon, så jo mer og bedre jeg jobber jo høyere lønn får jeg Jeg vil på en måte ha en fastlønn som er god nok til å klare seg fint, men også store muligheter for å få en relativt høy lønn, vil helst ikke jobbe kvelder/helger, helst ha en jobb som er på dagtid. Og en god mulighet til å klatre høyt på karrierestigen med god lønn osv, da som selger/sjef. Jeg går medier og kommunikasjon nå, så militæret et år, etter det vet jeg ikke, hvordan burde jeg legge løpet? og hva burde jeg gjøre for å få dette til? Lenke til kommentar
Hoddie Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Som selger er der flere karrieremuligheter, det er helt opp til deg hvilken retning du vil gå. Det er jo skjølvsagt selgerjobber som du ikke trenger noen utdanning/erfaring for å kunne jobbe. Jeg jobber som selger selv, ved siden av offshore. Jeg jobber med direktesalg, altså direkte kontakt mellom mennesker, og jobber i hovedsak fra dør til dør. Men har også stands på messer, promoteringsjobber etc. Siden vi ikke har fastlønn har vi en veldig høy provisjon,i og med at det faktisk er et lett solgt produkt. Men helt opp til deg hvilken retning du vil gå, og hvor høyt du vil satse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå