Gabriel Shear Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Overfører Mp3 til min P800 via bluetooth..går det fortere vist jeg hadde hatt kabel? Hvor mye? Kjedli å vente! Forresten, noen som vet om et bra mp3 avspillers prog? Lenke til kommentar
lmopheim Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Bluetooth er ikke spesielt egnet for overføring av større datamengder da det har en overføringskapasitet på 720 Kb/s. Vanlig USB (v.1.1) har en kapasitet på 12 Mbit/s. USB 2.0 yter 480 Mbit/s, men det støtter vel ikke telefonen din. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Overfører du store datamengder ofte så kan det være verdt å se på en kortleser som tar memorystick duo Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Bluetooth er ikke spesielt egnet for overføring av større datamengder da det har en overføringskapasitet på 720 Kb/s. Vanlig USB (v.1.1) har en kapasitet på 12 Mbit/s. USB 2.0 yter 480 Mbit/s, men det støtter vel ikke telefonen din. Alt dette er jo teoretiske hastigheter. Selv om jeg har min P800 koblet til på en USB 1.1-kontakt, tar det fort oppi fem minutter før en vanmlig mp3 (4-5MB) er ferdig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå