Espen Jansen Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Når snikskyting møter Left 4 Dead blir det lekestue i nazi-Tyskland.ANMELDELSE: Zombie Army Trilogy Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Er det noe mulighet for splitscreen på konsoll? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Hvor er hakekorsene? Kan ikke kalle noe et nazispill uten å ha med hakekors?Korset var en stor del av uniformen, å utelate det blir for dumt. Eller rev zombiene de av når de "ble født"?Hvis noen kan linke til en video eller et bilde som har styggemerket på zombiene så hadde det vært fint.PS; Jeg er ikke en nazi, bare en gamer som liker realisme Edit; Skrivefeil Endret 18. mars 2015 av Dante's Inferno 2 Lenke til kommentar
Indigenous interloper Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Hvor er hakekorsene? Kan ikke kalle noe et nazispill uten å ha med hakekors? Korset var en stor del av uniformen, å utelate det blir for dumt. Eller rev zombiene de av når de "ble født"? Hvis noen kan linke til en video eller et bilde som har styggemerket på zombiene så hadde det vært fint. PS; Jeg er ikke en nazi, bare en gamer som liker realisme Edit; Skrivefeil Hehe, realisme.... 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Hehe, realisme.... Hva mener du med det? Er det ikke realistisk at nazister har hakekors på uniformene? Endret 18. mars 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Realisme og dette spillet er vel noe som ikke går helt hånd i hånd. Var vel det han hintet til 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Ja, når du sier det så høres det riktig ut Mange spill som har et tema som ikke tar med seg viktige elementer. Jau jau, that's how the cookie crumbles Lenke til kommentar
Indigenous interloper Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Det var det jeg mente, kanskje en altfor dum måte å si det på. Ellers er jeg enig i at det er viktig å gjennomføre tema, og hakekors selvfølgelig må være med i spill med nazisme! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Neida, helt grei måte å si det på, bare jeg som er litt treig noen ganger, men når teskjea ble dratt fram så skjønte jeg det også Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2015 Hvor er hakekorsene? Kan ikke kalle noe et nazispill uten å ha med hakekors? Korset var en stor del av uniformen, å utelate det blir for dumt. Eller rev zombiene de av når de "ble født"? Hvis noen kan linke til en video eller et bilde som har styggemerket på zombiene så hadde det vært fint. Hakekors dukker opp allerede i første bilde i artikkelen. Ellers har vi mange skjermbilder hvis du går inn på spillets PS4-versjon. ^^ Hva zombier angår, så har selvmordszombier, og de irriterende som skyter på deg, alltid hakekors rundt hodet/på armen. Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2015 Er det noe mulighet for splitscreen på konsoll? Nei, dessverre. Go online or go home. Eller spill solo, som ofte fungerer minst like bra. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Hvordan er dette i forhold til Sniper Elite 3? Elsket SE3, fordi det var så annerledes enn alt jeg har spilt før. Elsket fokuset på å snike seg rundt og plaffe ned alt muilg fra avstand, for så å måtte flytte meg unna når folk kom for å undersøke. Jeg vil mer enn gjerne ha mer enn det. men vil seriøst også slippe de eskorte-oppdragene. Er redd for at dette spillet fokuserer for mye på action, og for lite på sniking. Hvordan er friheten, for øvrig? Er det en trang korridor vi sniker oss gjennom, eller er det mer åpent, som i Sniper Elite 3? Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Jeg skummet meg gjennom første delen av artikkelen, og kunne sverge på at der sto: "Når skiskyting møter Left 4 Dead blir det lekestue i nazi-Tyskland." ©, tm osv. : rosetta stoned. Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 Jeg skummet meg gjennom første delen av artikkelen, og kunne sverge på at der sto: "Når skiskyting møter Left 4 Dead blir det lekestue i nazi-Tyskland." DER har vi spillkonseptet vårt, tenker jeg! xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå