Slafsehund Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Toppic sier vel alt, skal bygge inn et lcd panel i fronten på pc en min, finnes det noen som selger dette i norge. Har sett denne i usa men det må jo være noen som selger sånne her også. http://www.partsexpress.com/pe/showdetl.cf...ID=124968&DID=7 Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 elfa har slike, men det er grasalt dyre. 2830 for 5,6". Se under "sikkerhet og overvåkning" Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 www.hammar.no der har de slike som du kan bygge selv til 250 kr eller hvis du er "lat" som de fleste "casemoddere" er har de en til 500kr også (som er ferdig bygget) Lenke til kommentar
zyp Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det er ikke grafiske lcd'er da... Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 www.hammer.no ----->Elektronikk ------>LCD display ...........(gikk ikke an å sende link ) Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det er ikke grafiske lcd'er da... unskyld min elendige norsk men hva er grafiske LCD display Lenke til kommentar
zyp Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 en liten skjerm, som en pc skjerm, bare mindre... Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 hahaha .....trodde han mente at han skulle ha alike LCD skjemer som man kunne se hva som ble spilt på winamp og temperatur og slikt jeg Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 alfanumeriske display (slike se her på hammar) består av "grupper" av pixler... er 5x7 (8?) pixler tror jeg... de er gruppert slik at hver gruppe danner en bokstav... Disse kan kun vise bokstaver og tall, og veldig små bilder (5x7 pixler)... grafiske display har pixler over hele displayflata (ikke noe mellomrom mellom pixelgruppene) er foresten ikke pixelgrupper på grafiske moduler... disse kan vise et stort bilde over hele skjermen... Lenke til kommentar
Flames Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hmm.. Grafiske display.. Leste en gang om en som modda en cd-spiller til en bil! Han plukka ut displayet og satte det i fronten på pc'en 8) Lenke til kommentar
zyp Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 er 5x7 (8?) pixler tror jeg... er faktisk 5x8 piksler men alle standardtegnene bruker ikke den nederste, dette tror jeg er fordi den brukes til cursor... men man kan benytte de nederste pixlene når man lager egne tegn... jeg har skrevet et bibliotek til lcd kontroll, og jeg laget visst funksjonen for egne tegn slik at man ikke kan bruke den nederste raden der... dette fordi den nederste raden ikke finnes på alle displayer av den typen, og fordi det ser teit ut med tegn som bruker den nederste linjen innimellom de andre som bruker den... Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 dette er ihvertfall et alfanumerisk display... stemmer at det er 5x8... gadd bare ikke telle... som du ser av bildet er det små ruter som betår av mange mindre pixler... (jadajada, jeg vet bildet er dårlig... Er vanskelig å ta bilde av LCD... ) <pirkemode> www.hammer.no ----->Elektronikk ------>LCD display ...........(gikk ikke an å sende link ) kan egentlig ikke skrive "LCD Display"... LCD står jo for liquid crystal display.... da blir det jo liquid crystal display display... hehe </pirkemode> Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hehe men det er det som står på www.hammar.no da! (hemmelig ironi her) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 http://www.mp3playerstore.com/ Og jeg lover, det kommer ikke moms i tillegg! Mao, 5,6" LCD til 900 kroner Men du finner også en her: http://smartprodukter.com/ Lenke til kommentar
Xell Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Og jeg lover, det kommer ikke moms i tillegg! ehhhh? hvordan kan du love det? Lenke til kommentar
resac Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 denne må jeg bare følge med på! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 ehhhh? hvordan kan du love det? Fordi de sender pakken med DHL. De er ikke så nøye på småpakker som posten. Men jeg kan alltids moderere meg til det ikke er 100% sikkert at man slipper moms, bare veldig stor sannsynlighet. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 du kan jo også dra til en "bilforetning" da ....de kan jo kanskje ha slike LCD skjermer Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Men så trenger man driver og tilkobling.. prøv å tenk gjennom før man poster.. Edit: går helt fint å linke til hamar.noURL] Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Men så trenger man driver og tilkobling.. prøv å tenk gjennom før man poster.. Driver trenger du ikke tenke på. Har du et skjermkort med tv-ut kobler du denne skjemen som en helt vanlig tv. Med RCA hvis du har det på skjermkortet eller S-VIDEO : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå