Gjest Bruker-325285 Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Hallo! Jeg har en 4k TV fra Pioneer og har ikke fått muligheten til og se noe i 4k bortsett fra på Youtube.. Netflix sier dem skal prøve og få 4k støtte på alle tv'er med 4k men tror ikke akkurat att Pioneer er førstevalget. Er det noen andre muligheter sånn at jeg kan se ordentlige filmer i 4k og ikke bare videosnuter fra Youtube? http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/tv/L55USD14N/pioneer-55-3d-smart-led-tv-l55usd14n#tab-specsTven Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Er desverre svært lite 4K materiale foreløpig. Du kan jo se på 4K stillbilder mens man venter på 4K Bluray Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Hallo! Jeg har en 4k TV fra Pioneer og har ikke fått muligheten til og se noe i 4k bortsett fra på Youtube.. Netflix sier dem skal prøve og få 4k støtte på alle tv'er med 4k men tror ikke akkurat att Pioneer er førstevalget. Er det noen andre muligheter sånn at jeg kan se ordentlige filmer i 4k og ikke bare videosnuter fra Youtube? http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/tv/L55USD14N/pioneer-55-3d-smart-led-tv-l55usd14n#tab-specsTven Jeg leste nettopp et sted på nett at det ikke vil komme støtte for 4K fra Netflix til noen av Pioneers 4K smart TV'er som er på markedet nå. Jeg bokmerket det dessverre ikke siden det ikke er aktuelt for meg. Om det stemmer som jeg sier så må du nesten på et eller annet tidspunkt gå for en eller annen form for ekstern prosessering. Jeg har ikke gått for 4K TV selv enda, så jeg har ikke satt meg veldig inn i hvilket utstyr som er tilgjengelig og som gjør det du ønsker. Og Netflix egen side om utstyr er ikke så veldig hjelpsom. Jeg trodde for eksempel at Playstation4 kan ta imot og sende Netflix i 4K, men den står jo ikke nevnt der. Men jeg tror altså det er et av alternativene, en PS4 eller en XBoxOne, en liten stue-PC eller en mediaspiller som Chromecast (Bare med 4K støtte). Beklager jeg ikke kan være til mer hjelp, ville bare dele det med at Pioneer TV'en din sansynligvis ikke får 4K støtte fra Netflix internt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå