karoald Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Nordlys over Sunnmøre/Giskebrua i kveld Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Av de fine nordlysbildene som hittil er presentert i dag, synes jeg nok dette er det beste. Flott komposisjon med nordlyset dominerende på himmelen og perfekte opplyst bro, og vei som slynger seg innover i bildet. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Knallfint..liker godt det minimalistiske og stilige utrykket og at det ikke er overloaded med nordlys Vh Oddmund 1 Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Flott og "minimalistisk" nordlysbilde 1 Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Kjempegod komposisjon. Nordlys er fint det altså, men det er greit å ha med flere elementer, og brua og lysene på andre siden fungerer glimrende. Flotte farger i nordlyset også! 1 Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Kjempegod komposisjon. Nordlys er fint det altså, men det er greit å ha med flere elementer, og brua og lysene på andre siden fungerer glimrende. Flotte farger i nordlyset også! Tror det er det fineste nordlysbildet jeg noengang har sett!!! 1 Lenke til kommentar
karoald Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Tusen ,tusen takk alle---eg synest at det vart bra bilder denne kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg