Gå til innhold

Dt770 pro 80 for treningsbruk ute?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh.. Fins det øreputer i skinn til disse? Ser for meg at det fort blir ganske uhygienisk med de jeg har i velur ihvertfall. Tror ikke de går i vaskemaskinen. Nå husker jeg at jeg så en fyr på helsestudio med en fiffig patent med noen plastikkposer rundt øreklokkene. Men for å være helt ærlig så så vel de fleste på ham som en mulig rømling fra et visst sted.. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

DT770M vil sitte mye bedre siden de strammer mer. De har også "skinn" i stedet for velour og er enklere å holde rene. Har et par slike selv og de ramler ikke av om du så hopper tau med de på.

 

Dog er prisen høy og lydkvaliteten lavere enn de andre DT770-modellene. I tillegg er de veldig lydisolerte (er beregnet for trommeslagere) så du hører så godt som ingenting rundt deg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Som det har blitt nevt så er DT-seriene litt tunge for mye bevegelse, på toppen av at du ser ut som en idiot med så store hodetelefoner på deg ute, de har velour pads som svette trekker seg igjennom og er lukkede til å begynne med som ikke akkurat er den beste kombinasjonen med et varmt hode under trening. Hvis du absolutt vil gjennomføre denne forferdelige planen så sitter PRO utgavene tettere på ørene fordi de er beregnet på studiobruk. Er ellers ingen forskjell bortsett fra at hodebøylen har litt annet utseende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...