Bank1 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Har et stort mellomrom mellom fortennene og et par mindre på siden både i over og underkjeven. Skjønner at det vil variere stort, men noen kan kanskje dele sine egne erfaringer. Jeg har ingen tenner som står oppå hverandre. Så har noen en ide om hvor lang tid det vil ta å regulere noe slikt? er det noen sannsynlighet for å måtte trekke tenner når man skal lukke mellomrom? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Jeg hadde vell i 3-4 aar for aa lukke ett mellomrom etter en manglende tann paa ene siden, pluss og rette ut de andre tennene. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 2-3 år her på ungdomskolen for å rette fortenner osv. Selv om det er kjipt i denne alderen så må du aldri finne på å IKKE gjøre det. Du kommer til å angre så sykt når du blir eldre! Men hvorfor spør du om slikt på et forum? Snakk med en odontolog/tannlege. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Tok 4 år for meg, og nå, 13 år senere, er tennene på vei tilbake til slik de var før årene med munntortur. -_- Lenke til kommentar
Bank1 Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2015 Jeg hadde vell i 3-4 aar for aa lukke ett mellomrom etter en manglende tann paa ene siden, pluss og rette ut de andre tennene. Det hørtes drøyt ut for sammentrekking :o Lenke til kommentar
Bank1 Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2015 2-3 år her på ungdomskolen for å rette fortenner osv. Selv om det er kjipt i denne alderen så må du aldri finne på å IKKE gjøre det. Du kommer til å angre så sykt når du blir eldre! Men hvorfor spør du om slikt på et forum? Snakk med en odontolog/tannlege. Jeg er nok allerede blitt eldre, men fikk aldri spørsmål om dette var noe jeg ønsket da andre fikk dette. Og ja, på grunnlag av det rent estetiske burde jeg åpenbart vært spurt. Men har vel ingen direkte store bittfeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå