flamethower1234 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) Heisan! Jeg lurer på om det er for sent til å satse på løping, og faktisk oppnå noe med løpingen. Ikke trene for morroskyld. Jeg går på fotball, men det er ikke noe for meg. Er 14, snart 15.år, og har en enorm utholdenhet, stor selvtillit til å oppnå noe, Jeg egner meg best til langdistanse, og brenner for å løpe uansett. Hva kan jeg oppnå? Innspill? Endret 17. mars 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Vil da absolutt tro at det skal være mulig for deg å satse, særlig når du har god form fra før. Ta kontakt med et lokalt idrettslag, hør hva de har å si om saken Lenke til kommentar
Larjo Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Find en god løbeklub og tag en træning - så kommer træneren vel med en udmelding Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Les litt om Kirsten Melkevik og hennes karriere innen langdistanseløp. Hun begynte å løpe når hun var 33 år gammel. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 26. april 2015 Forfatter Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Det skal jeg Jeg skal prøvetrene på en klubb førstkommende mandag, og samtidig ta en prat med treneren angående om klubben/treneren har kapasitet til å hjelpe meg til å bli en idrettsutøver. Det er det jeg virkelig vil drive med, så vi får se. Jeg er ikke der for å trene for moroskyld i det heletatt, men kanskje oppnå noe. Hvis alt går etter planen kommer jeg til å starte til skolestart i august, da jeg går på fotball og burde fullføre der. Endret 26. april 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 (endret) Jeg var og prøvetrente på en klubb, og jeg må si jeg ble positivt overasket. Jeg ble godt tatt i mot, og fikk et innblikk av hva de holdt på med der i forhold til en annen friidrettsklubb jeg gikk på Det blir nok å starte der, så får vi se om jeg når målet. Motivasjonen og potensialet er stort for å bli en idrettsutøver Endret 27. april 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå