Gå til innhold

Ditt Favoritt Metal Band?


Jonki

Anbefalte innlegg

HIM i love metal.

Eller gay-metal som vi sortmetallere kaller det. :p

enig der! HIM = :sick:

 

edit : de er bare så kuuuule asss! :roll:

http://www.metalstorm.ee/bands/photos/him.jpg

Og her er vi åpne for forskjellig musikksmak ja... Om noen liker HIM, og koser seg med den musikken, er det så ille for dere? "Nei, du MÅ høre på kølsvart metall!", utrolig barnslig å holde på sånn.

 

Jeg LIKER faktisk musikken til HIM, har aldri sagt de er spesiellt kule, har aldri sagt de spiller svarte metal, det er heller ikke meningen. Jeg er så DRIT lei av enkelte på dette forumet sin mentalitet angående musikk. Det er BARE deres musikk som gjelder, og det at andre faktisk liker det de ikke liker er uforståelig.

 

Barn...

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og her er vi åpne for forskjellig musikksmak ja... Om noen liker HIM, og koser seg med den musikken, er det så ille for dere? "Nei, du MÅ høre på kølsvart metall!", utrolig barnslig å holde på sånn.

Nå var stridsøksen begravet og alt var bare såre vel, og så kommer du trampende inn i tråden og troller. Hva er vitsen med det?

 

Ingen har kommet med noe som i det hele tatt ligner 'Nei, du MÅ høre på kølsvart metall'. Du bør kanskje se deg selv i speilet før du begynner å dele ut barnslig-stemplet på andre.

Lenke til kommentar
HIM i love metal.

Eller gay-metal som vi sortmetallere kaller det. :p

 

enig der! HIM = :sick:

 

edit : de er bare så kuuuule asss!  :roll:

him.jpg

 

 

need i say more..?

 

Men du har rett, la debatten ligge. Tråden handler om Favoritt metalband.

 

Noen av mine favoritter:

 

* In Flames

* Metallica

* Pantera

* Dream Theater

* HIM ( softmetal, men fremdeles metal)

* Guns N' Roses

 

EDIT:

 

mm1201a.jpg

 

De er bare sååååå kule asss! Skummle og mørke i sånne uberbootcamp frakker og naglestøvler, skummeldummel altsååå! :love:

 

(da er vi skuls) :thumbs:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Det er ikke lett å _lese_ ironi, er det? Det er jaggu tydelig...

 

Nøyaktig hvor begynte du med denne 'ironien'?

(apropos, smilien ignorerte du glatt)

 

Faktisk, troll kan du godt være selv.

 

Nei, det er ikke et faktum. Det er din mening. Det er du som unødvendig ripper opp i dette etter alt er rolig og fint.

 

Jeg velger å se på "trollinga" di som flaming, fortsetter det vil jeg ta det videre, forstått?

 

Trusler har du ingen problemer med å komme med, ser jeg. Jeg vil nå mene at dine personangrep øverst i denne tråden er grovere enn at jeg kaller deg troll, noe du stadig vekk beviser at du er i denne tråden.

Lenke til kommentar

JEEEEZ! Den "ironien" som du valgte å kalle det begynte nøyaktig i den posten der jeg skrev (da er vi skuls) :thumbs:, vanskelig å få med seg?

 

Nå har jeg katisk signalisert at denne debatten bær få dæ ut, men hva gjør du? Takkheeei, fortsett på denne stien, så kanskje vi får stengt tråden også, god idee...

 

Det at du kaller meg troll ser jeg på som flaming. Angående personangrep, har jeg henvendt meg direkte til noen? Jeg uttrykket kun min frustrasjon over unger som ikke kan godta at noen har annerledes musikksmak, og bruker en hver anledning til å mobbe den, som f.eks i deres "gaymetal"-utsagn.

 

Men du har rett, la debatten ligge. Tråden handler om Favoritt metalband.

 

Hint?

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Nå slapper vi litt av her ok? :thumbup:

 

 

Ingen grunn til å skrike at mitt band er bedre enn ditt band, siden det ikke går an å måle her hvem som skriker høyest. :p

 

Ellers vil jeg si at å måle hvilket band som er best/dårligst ikke er mulig fordi ingen, eller svært få band prøver på det samme.

 

Alle skal ha forskjelig sound, image, type musikk, type sjanger, skal være mystisk eller uforståelig, skal være melankolsk eller knallhardt.

 

 

Livets skole har lært meg at enkelte bør kvitte seg med skylappene når det gjelder musikksjangrer... Liker mye rart jeg :thumbs:

Lenke til kommentar
Dreat Theater er det beste metal bandet ever!!!!!!!!!!!1 :thumbs::w00t:

Hehe... Nei.

 

De er en gjeng med flinkiser, utrolig dyktig musikalsk sett, men de er langt fra det beste metalbandet noensinne. Det at alle i bandet har doktorgrad i instrumentet sitt hjelper ikke når de ikke lager kule sanger, du blir liksom sitte å følge med på komposisjonen istedenfor å headbange. Og da er det ikke et realt metal band ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...