rivaldo Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 ok....jeg brukte bare info jeg fant via nettet. Er ei heller noe fan av musikken....og fyren....hvem vet hva som gikk galt....lite oppmerksomhet fra mora? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 30. november 2003 Rapporter Del Skrevet 30. november 2003 Disse er mine favoritter for øyeblikket: In Flames Soilwork Pantera Sepultura Soulfly Deride --> norges beste metal-band. Fra Bergen. Devildriver --> helt nytt band, ga ut sin første plate 18. november. Tøft som bare f***! mvh Pantera Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. november 2003 Rapporter Del Skrevet 30. november 2003 HIM i love metal. Eller gay-metal som vi sortmetallere kaller det. Angående Burzum, så var han relativt riktig gjenget i forhold til f.eks Dead (relativt dødsopptatt) eller Maniac (litt glad i blod?) i Mayhem. Aarseth var vel heller ikke helt 100%. Det tok iallefall fullstendig av etter at Greven kverket Aarseth og brant ned en kirke og to. Tilbake til topic: Trelldom Darkthrone Immortal (fikk aldri se dem live, *snufs*) Cannibal Corpse (med Chris Barnes) Arcturus Enslaved My Dying Bride Ellers er det interessant, men samtidig litt trist å se hva som har skjedd med band som har gitt ut spektakulært bra plater som Ulver - Bergtatt: Et Eventyr I 7 Kapitler, Covenant - In Times Before The Light & Nexus Polaris og Katatonia - Dance Of December Souls. (Ulver har blitt weirdos, Covenant har kjørt hele greia i dass med S.E.T.I og Katatonia har blitt softrockere :/. Platene til Ulver kjøper jeg fortsatt, dog) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. november 2003 Rapporter Del Skrevet 30. november 2003 Angående Burzum, så var han relativt riktig gjenget i forhold til f.eks Dead (relativt dødsopptatt) eller Maniac (litt glad i blod?) i Mayhem. Aarseth var vel heller ikke helt 100%. Det tok iallefall fullstendig av etter at Greven kverket Aarseth og brant ned en kirke og to. Dead skrev en sang (Freezing Moon) der han oppfordret alle til å ta selvmord. han tok selvmord i 91, blåste ut hjernen sin (noe som pryder en av platene til mayhem). varg vikernes spilte inn en plate med mayhem. noe som senere førte til at han drepte euronymous. nå er det jo bare teite folk i mayhem Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Rapporter Del Skrevet 30. november 2003 HIM i love metal. Eller gay-metal som vi sortmetallere kaller det. Så fint for dere sortmetallere da. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. november 2003 Rapporter Del Skrevet 30. november 2003 nå er det jo bare teite folk i mayhem Hellhammer er konge da. Er det ikke han som kan spille raskest på trommer i verden? (Muligens litt juksetromming men likevel?) har også hørt at hellhammer opprinnelig var jazz-trommis. Bare fjas eller dead-on fakta? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 30. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2003 (endret) HIM i love metal. Eller gay-metal som vi sortmetallere kaller det. enig der! HIM = edit : de er bare så kuuuule asss! Endret 30. november 2003 av Jonki Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. november 2003 Rapporter Del Skrevet 30. november 2003 Så fint for dere sortmetallere da. Jepp, vi synes det er ganske fint. _Julenissen_: Necrobutcher og Hellhammer er da ramtøffe. Whiteshit: Nei, Hellhammer har begynt å spille jazz nå i nyere tid, svjv. Hørte intervju med ham på Ambolt (dvs. han var gjestedj). Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. november 2003 Rapporter Del Skrevet 30. november 2003 Heh det meste av sortmetall er da mye mer femi enn HIM... De bruker jo dobbelt så mye skinn/lær og mye mer sminke Og nei de ser så absolutt ikke barsk ut noen av de Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. november 2003 Rapporter Del Skrevet 30. november 2003 (endret) HIM i love metal. Eller gay-metal som vi sortmetallere kaller det. enig der! HIM = edit : de er bare så kuuuule asss! http://www.metalstorm.ee/bands/photos/him.jpg Jeg har da ikke sagt at de er så fordømt kewle eller nevnt noe om utseende? Who fuckin' cares. Så lenge bandet lager bra musikk så er jeg happy as a puppy. Vedder en tier på at du liker black metal fordi folka i samtlige band går i svart og skal være så nitøffe. (dvs. at du er mer opptatt av hvordan imaget til et band er enn selve musikken) Endret 30. november 2003 av As}{antii Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 30. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2003 (endret) HIM i love metal. Eller gay-metal som vi sortmetallere kaller det. enig der! HIM = edit : de er bare så kuuuule asss! http://www.metalstorm.ee/bands/photos/him.jpg Jeg har da ikke sagt at de er så fordømt kewle eller nevnt noe om utseende? Who fuckin' cares. Så lenge bandet lager bra musikk så er jeg happy as a puppy. Vedder en tier på at du liker black metal fordi folka i samtlige band går i svart og skal være så nitøffe. (dvs. opptatt av hvordan imaget til et band er) 1. Ja, jeg liker black metal 2. jeg liker ikke black metal pga at de går i svart 3. jeg liker black metal fordi det er aggressiv spilling og dype lyrikker 4. _hadde_ jeg likt band som kun går i svart og ikke noe anna , hadde jeg vært en glam/hair metal fanatiker edit : jeg skal innrømme at jeg gjorde noe galt med å poste bandbilde av him, bilde referer imaget, men jeg liker fremdeles ikke musikken dems Endret 30. november 2003 av Jonki Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. november 2003 Rapporter Del Skrevet 30. november 2003 Rolig, rolig. Ikke tving moderatorene til å komme og vifte med stenge-stokken. HiM er sikkert et helt ok band det. Ferdig med den saken. Move along, nothing to see here. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 30. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2003 roger det, jeg beklager for mine hendelser, no harm done? back to topic har begynt å høre på Slayer og Immortal, I hate you og pure holocaust eier \m/-_-\m/ Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 1. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2003 [*]Immortal (fikk aldri se dem live, *snufs*) Heehehe, så Immortal live i Roskilde, det var helt konge, bedre enn Dimmu konserten også (kanskje fordi det var mye mer folk ) Synd at de sluttet, Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 1. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2003 3. jeg liker black metal fordi det er aggressiv spilling og dype lyrikker Det er jo umulig å faktisk høre/oppfatte hva dem 'synger' da. Men du leser vel kanskje tekstene på coveret? mvh Pantera Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) 3. jeg liker black metal fordi det er aggressiv spilling og dype lyrikker Det er jo umulig å faktisk høre/oppfatte hva dem 'synger' da. Men du leser vel kanskje tekstene på coveret? mvh Pantera jeg leser lyrikkene først, så "oversetter" jeg det, hvis du skjønner edit : jo mer jeg gjør det, jo mer fostår jeg det Endret 1. desember 2003 av Jonki Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2003 NOXAGT, vokal er for pingler Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2003 har begynt å høre på Slayer og Immortal, I hate you og pure holocaust eier \m/-_-\m/ nyere immortal er mye bedre jaja.. Necrobutcher og Hellhammer er jo ikke så ille men det står respekt i å blåse ut hjernen sin og skrive på en lapp "unnskyld alt blodet" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2003 3. jeg liker black metal fordi det er aggressiv spilling og dype lyrikker Det er jo umulig å faktisk høre/oppfatte hva dem 'synger' da. Men du leser vel kanskje tekstene på coveret? mvh Pantera jeg leser lyrikkene først, så "oversetter" jeg det, hvis du skjønner edit : jo mer jeg gjør det, jo mer fostår jeg det Man må altså lære seg språket først? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2003 Det er jo umulig å faktisk høre/oppfatte hva dem 'synger' da. Men du leser vel kanskje tekstene på coveret? Du synes kanskje det er umulig. Jeg synes ikke det. (jeg har spilt i band i noen år, og har selv stått for 'vokalarbeidet', så det hjelper kanskje på) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå