Gå til innhold

Ditt Favoritt Metal Band?


Jonki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HIM i love metal.

Eller gay-metal som vi sortmetallere kaller det. :p

 

Angående Burzum, så var han relativt riktig gjenget i forhold til f.eks Dead (relativt dødsopptatt) eller Maniac (litt glad i blod?) i Mayhem. Aarseth var vel heller ikke helt 100%. Det tok iallefall fullstendig av etter at Greven kverket Aarseth og brant ned en kirke og to.

 

Tilbake til topic:

  • Trelldom
  • Darkthrone
  • Immortal (fikk aldri se dem live, *snufs*)
  • Cannibal Corpse (med Chris Barnes)
  • Arcturus
  • Enslaved
  • My Dying Bride

Ellers er det interessant, men samtidig litt trist å se hva som har skjedd med band som har gitt ut spektakulært bra plater som Ulver - Bergtatt: Et Eventyr I 7 Kapitler, Covenant - In Times Before The Light & Nexus Polaris og Katatonia - Dance Of December Souls.

(Ulver har blitt weirdos, Covenant har kjørt hele greia i dass med S.E.T.I og Katatonia har blitt softrockere :/. Platene til Ulver kjøper jeg fortsatt, dog)

Lenke til kommentar
Angående Burzum, så var han relativt riktig gjenget i forhold til f.eks Dead (relativt dødsopptatt) eller Maniac (litt glad i blod?) i Mayhem. Aarseth var vel heller ikke helt 100%. Det tok iallefall fullstendig av etter at Greven kverket Aarseth og brant ned en kirke og to.

Dead skrev en sang (Freezing Moon) der han oppfordret alle til å ta selvmord.

han tok selvmord i 91, blåste ut hjernen sin (noe som pryder en av platene til mayhem). varg vikernes spilte inn en plate med mayhem. noe som senere førte til at han drepte euronymous.

 

 

nå er det jo bare teite folk i mayhem :p

Lenke til kommentar
HIM i love metal.

Eller gay-metal som vi sortmetallere kaller det. :p

enig der! HIM = :sick:

 

edit : de er bare så kuuuule asss! :roll:

http://www.metalstorm.ee/bands/photos/him.jpg

Jeg har da ikke sagt at de er så fordømt kewle eller nevnt noe om utseende? Who fuckin' cares. Så lenge bandet lager bra musikk så er jeg happy as a puppy.

 

Vedder en tier på at du liker black metal fordi folka i samtlige band går i svart og skal være så nitøffe. (dvs. at du er mer opptatt av hvordan imaget til et band er enn selve musikken)

Endret av As}{antii
Lenke til kommentar
HIM i love metal.

Eller gay-metal som vi sortmetallere kaller det. :p

enig der! HIM = :sick:

 

edit : de er bare så kuuuule asss! :roll:

http://www.metalstorm.ee/bands/photos/him.jpg

Jeg har da ikke sagt at de er så fordømt kewle eller nevnt noe om utseende? Who fuckin' cares. Så lenge bandet lager bra musikk så er jeg happy as a puppy.

 

Vedder en tier på at du liker black metal fordi folka i samtlige band går i svart og skal være så nitøffe. (dvs. opptatt av hvordan imaget til et band er)

1. Ja, jeg liker black metal

2. jeg liker ikke black metal pga at de går i svart

3. jeg liker black metal fordi det er aggressiv spilling og dype lyrikker

4. _hadde_ jeg likt band som kun går i svart og ikke noe anna , hadde jeg vært en glam/hair metal fanatiker ;)

 

edit : jeg skal innrømme at jeg gjorde noe galt med å poste bandbilde av him, bilde referer imaget, men jeg liker fremdeles ikke musikken dems

Endret av Jonki
Lenke til kommentar
3. jeg liker black metal fordi det er aggressiv spilling og dype lyrikker

 

Det er jo umulig å faktisk høre/oppfatte hva dem 'synger' da. Men du leser vel kanskje tekstene på coveret?

 

mvh

Pantera

jeg leser lyrikkene først, så "oversetter" jeg det, hvis du skjønner ;)

edit : jo mer jeg gjør det, jo mer fostår jeg det :thumbup:

Endret av Jonki
Lenke til kommentar
3. jeg liker black metal fordi det er aggressiv spilling og dype lyrikker

 

Det er jo umulig å faktisk høre/oppfatte hva dem 'synger' da. Men du leser vel kanskje tekstene på coveret?

 

mvh

Pantera

jeg leser lyrikkene først, så "oversetter" jeg det, hvis du skjønner ;)

edit : jo mer jeg gjør det, jo mer fostår jeg det :thumbup:

Man må altså lære seg språket først? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...