tjalla Skrevet 24. november 2003 Rapporter Del Skrevet 24. november 2003 Alice In Chains Pearl Jam Nirvana Metallica Turboneger HIM for øyeblikket. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2003 Alice In ChainsPearl Jam Nirvana Metallica Turboneger HIM for øyeblikket. humm trodde ikke Turboneger var metal, men Punk rock. rett meg hvis dette er galt Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. november 2003 Rapporter Del Skrevet 24. november 2003 Alice In ChainsPearl Jam Nirvana Metallica Turboneger HIM for øyeblikket. humm trodde ikke Turboneger var metal, men Punk rock. rett meg hvis dette er galt det er nok death punk, men har jo mye det samme i seg som metal Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2003 roget that, SBS! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. november 2003 Rapporter Del Skrevet 25. november 2003 Alice In ChainsPearl Jam Nirvana Metallica Turboneger HIM for øyeblikket. humm trodde ikke Turboneger var metal, men Punk rock. rett meg hvis dette er galt Tenkte først og fremst favoritt-band jeg da. Leste ikke topicen nøye nok De tre øverste artistene ligger forsåvidt i grunge-kategorien, Metallica i heavy metal, Turboneger i death punk, HIM i love metal. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. november 2003 Rapporter Del Skrevet 25. november 2003 Tiamat, Samael, Burzum. Buzrum? Burzum, samma f¤%#, du mener vel Vargen(som er helt sykt i huet) sitt band? Burzum Varg Vikernes sitt band men nå har han jo kutta ut satanismen.. det er jo for barnslig og Dimmu Borgir er jo ikke så ille.. men jeg lurer av og til på om de kødder:p Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. november 2003 Rapporter Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Tiamat, Samael, Burzum. Buzrum? Burzum, samma f¤%#, du mener vel Vargen(som er helt sykt i huet) sitt band? Burzum Varg Vikernes sitt band men nå har han jo kutta ut satanismen.. det er jo for barnslig og Dimmu Borgir er jo ikke så ille.. men jeg lurer av og til på om de kødder:p Burzum og alle sånne "nasjonalist-band" er bare sprutlattis å høre på. Get a life sier jeg. Blir lissom ikke provosert en gang. En gjeng med unger som ikke har noe særlig til liv og vil markere seg ved å være nazister. Way to go! Endret 25. november 2003 av As}{antii Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Rapporter Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Hmmm... Varg er jo nasse, burzum er nasseband, ingen tvil om det. Litt tvilsomt at du av alle hører på dette psilocybe (??) Du er ikke klar over det kanskje? *tenke* Du er jo tross alt absolutt ikke på høyresiden i politikken engang. Hmms. Endret 25. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2003 Burzum og alle sånne "nasjonalist-band" er bare sprutlattis å høre på. Get a life sier jeg. Blir lissom ikke provosert en gang. En gjeng med unger som ikke har noe særlig til liv og vil markere seg ved å være nazister. Way to go! helt enig! Lenke til kommentar
megatron Skrevet 25. november 2003 Rapporter Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Burzum og alle sånne "nasjonalist-band" er bare sprutlattis å høre på. Get a life sier jeg. Blir lissom ikke provosert en gang. En gjeng med unger som ikke har noe særlig til liv og vil markere seg ved å være nazister. Way to go! Det kan vel hende at de lager bra musikk selv om de har en helt korka og potensielt farlig ideologi? (Det er selvfølgelig ikke noe lurt å gi penger til dem, men det fins jo andre måter å skaffe seg musikken deres på.) Burde vi la være å lese bøkene til Hamsun fordi han var nazist? Endret 25. november 2003 av megatron Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. november 2003 Rapporter Del Skrevet 25. november 2003 Det kan vel hende at de lager bra musikk selv om de har en helt korka og potensielt farlig ideologi? (Det er selvfølgelig ikke noe lurt å gi penger til dem, men det fins jo andre måter å skaffe seg musikken deres på.) Burde vi la være å lese bøkene til Hamsun fordi han var nazist? Hamsun gikk tross alt tilbake på mye av de meningene, og det er interressant lesning når du vet at han faktisk var nazist. Mye du kan tolke ut av det hehe Lenke til kommentar
OuO Skrevet 25. november 2003 Rapporter Del Skrevet 25. november 2003 Av metallband liker jeg ihvertfall disse: Turboneger( vet ikke om det er metall) Dimmu ( bare noen av de gamle sangene) Opeth Metallica Iron maiden Sikkert mange andre jeg har glemt. Ellers så er ikke metall det jeg hører mest på Lenke til kommentar
starfish Skrevet 25. november 2003 Rapporter Del Skrevet 25. november 2003 Burzum og alle sånne "nasjonalist-band" er bare sprutlattis å høre på. Get a life sier jeg. Blir lissom ikke provosert en gang. En gjeng med unger som ikke har noe særlig til liv og vil markere seg ved å være nazister. Way to go! Det kan vel hende at de lager bra musikk selv om de har en helt korka og potensielt farlig ideologi? (Det er selvfølgelig ikke noe lurt å gi penger til dem, men det fins jo andre måter å skaffe seg musikken deres på.) Burzum er bra musikk mener jeg. Hva Varg gjør på fritiden gir jeg fanken i. Gode band: Symphony X Dream Theater Darkthrone Cradle Of Filth HIM Tiamat Borknagar Cacophony Enslaved Fear Factory Immortal In Flames Naglfar Metallica Sonata Arctica Transatlantic Arcturus Samael Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 26. november 2003 Rapporter Del Skrevet 26. november 2003 The one and original Judas Priest Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2003 Windir synes jeg også er genialt Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 windir er bra ja. har alle cd'ene varg vikernes satt i fengsel når han laget de fleste sangene til burzum (ja.. det er et enmannsband). og at det er et naziband er vel ikke helt sant. black metal mer. selv om han har kutta ut satanismen til fordel for nazismen nå Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Jeg digga Death....metal med hjerne og geniale brekk....fantastisk bass på Individual Thought Patterns. Ellers MÅ jeg nevne TOOL.....Anima er en klassiker og kommer fortsatt til å være det om 20 år. Eller hva med skikkelig rølp som Pantera? Gammel Slayer ruler fortsatt! Rammstein, Paradise Lost(gamle), My dying Bride(gamle), Faith no More(kanskje ikke helt metal), Morbid Angel, Deicide, Nile, Machine Head(første), Cradle of Filth, Type O' Negative(noen tar fortsatt ingen av vitsene deres....genialt), Black Debbath(jeg syns de gutta er drit flike å spille), Obituary, At the Gates(da spes slaugther of the soul), Grave (bare Soulless plata), Pro-Pain(the truth hurts plata), Emperor, Satyricon, Darhthrone, Dimmu Borgir, Corrosion of Conformity (deliverance plata), Metallica(før load selvsagt)+++ P.S. Gjett som er crew(gratis pass, knegg knegg) på liten metal festival i hovedstaden kommende påske? Endret 29. november 2003 av rivaldo Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 windir er bra ja.har alle cd'ene varg vikernes satt i fengsel når han laget de fleste sangene til burzum (ja.. det er et enmannsband). og at det er et naziband er vel ikke helt sant. black metal mer. selv om han har kutta ut satanismen til fordel for nazismen nå fyren lagde "Burzum"(92), "Aske"(93), "Hvis lyset tar oss"(93) og "Det som en gang var"(94) før han måtte inn. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 Accept! Balls to the Wall er beste plata jeg har hørt. Den er ikke så tung nå, men i 1984... WASP, Dio, Ozzy og Black Sabbath Tidlig Metallica og Megadeath Følger ikke med så mye lenger, blitt sløv og fått mage med årene, men Dimmu Borgir er bra! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. november 2003 Rapporter Del Skrevet 29. november 2003 windir er bra ja.har alle cd'ene varg vikernes satt i fengsel når han laget de fleste sangene til burzum (ja.. det er et enmannsband). og at det er et naziband er vel ikke helt sant. black metal mer. selv om han har kutta ut satanismen til fordel for nazismen nå fyren lagde "Burzum"(92), "Aske"(93), "Hvis lyset tar oss"(93) og "Det som en gang var"(94) før han måtte inn. ok.. han lagde halvparten av cd'ene sine inne da ;P jeg er ikke noe burzum-fan han lagde Burzum/aske i 91 og "hvis lyset tar oss" i 92 btw men uannsett.. det gjør bare poenget mitt bare bedre men det blir mindre og mindre black metalish etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå