Gå til innhold

Ditt Favoritt Metal Band?


Jonki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alice In Chains

Pearl Jam

Nirvana

Metallica

Turboneger

HIM

 

 

for øyeblikket.

humm trodde ikke Turboneger var metal, men Punk rock. rett meg hvis dette er galt

Tenkte først og fremst favoritt-band jeg da. Leste ikke topicen nøye nok :ermm:

 

 

De tre øverste artistene ligger forsåvidt i grunge-kategorien, Metallica i heavy metal, Turboneger i death punk, HIM i love metal.

Lenke til kommentar
Tiamat, Samael, Burzum.

Buzrum? Burzum, samma f¤%#, du mener vel Vargen(som er helt sykt i huet) sitt band? :shrug:

Burzum

 

Varg Vikernes sitt band ;)

men nå har han jo kutta ut satanismen.. det er jo for barnslig :p

 

 

 

og Dimmu Borgir er jo ikke så ille.. men jeg lurer av og til på om de kødder:p

Burzum og alle sånne "nasjonalist-band" er bare sprutlattis å høre på. Get a life sier jeg. Blir lissom ikke provosert en gang. En gjeng med unger som ikke har noe særlig til liv og vil markere seg ved å være nazister. Way to go! :thumbs:

Endret av As}{antii
Lenke til kommentar
Burzum og alle sånne "nasjonalist-band" er bare sprutlattis å høre på. Get a life sier jeg. Blir lissom ikke provosert en gang. En gjeng med unger som ikke har noe særlig til liv og vil markere seg ved å være nazister. Way to go!  :thumbs:

Det kan vel hende at de lager bra musikk selv om de har en helt korka og potensielt farlig ideologi? (Det er selvfølgelig ikke noe lurt å gi penger til dem, men det fins jo andre måter å skaffe seg musikken deres på.)

 

Burde vi la være å lese bøkene til Hamsun fordi han var nazist?

Endret av megatron
Lenke til kommentar
Det kan vel hende at de lager bra musikk selv om de har en helt korka og potensielt farlig ideologi? (Det er selvfølgelig ikke noe lurt å gi penger til dem, men det fins jo andre måter å skaffe seg musikken deres på.)

 

Burde vi la være å lese bøkene til Hamsun fordi han var nazist?

Hamsun gikk tross alt tilbake på mye av de meningene, og det er interressant lesning når du vet at han faktisk var nazist. Mye du kan tolke ut av det hehe

Lenke til kommentar
Burzum og alle sånne "nasjonalist-band" er bare sprutlattis å høre på. Get a life sier jeg. Blir lissom ikke provosert en gang. En gjeng med unger som ikke har noe særlig til liv og vil markere seg ved å være nazister. Way to go!  :thumbs:

Det kan vel hende at de lager bra musikk selv om de har en helt korka og potensielt farlig ideologi? (Det er selvfølgelig ikke noe lurt å gi penger til dem, men det fins jo andre måter å skaffe seg musikken deres på.)

Burzum er bra musikk mener jeg. Hva Varg gjør på fritiden gir jeg fanken i.

 

Gode band:

Symphony X

Dream Theater

Darkthrone

Cradle Of Filth

HIM

Tiamat

Borknagar

Cacophony

Enslaved

Fear Factory

Immortal

In Flames

Naglfar

Metallica

Sonata Arctica

Transatlantic

Arcturus

Samael

Lenke til kommentar

Jeg digga Death....metal med hjerne og geniale brekk....fantastisk bass på Individual Thought Patterns.

 

Ellers MÅ jeg nevne TOOL.....Anima er en klassiker og kommer fortsatt til å være det om 20 år. Eller hva med skikkelig rølp som Pantera?

Gammel Slayer ruler fortsatt! Rammstein, Paradise Lost(gamle), My dying Bride(gamle), Faith no More(kanskje ikke helt metal), Morbid Angel, Deicide, Nile, Machine Head(første), Cradle of Filth, Type O' Negative(noen tar fortsatt ingen av vitsene deres....genialt), Black Debbath(jeg syns de gutta er drit flike å spille), Obituary, At the Gates(da spes slaugther of the soul), Grave (bare Soulless plata), Pro-Pain(the truth hurts plata), Emperor, Satyricon, Darhthrone, Dimmu Borgir, Corrosion of Conformity (deliverance plata), Metallica(før load selvsagt)+++

P.S. Gjett som er crew(gratis pass, knegg knegg) på liten metal festival i hovedstaden kommende påske?

Endret av rivaldo
Lenke til kommentar
windir er bra ja.

har alle cd'ene

 

varg vikernes satt i fengsel når han laget de fleste sangene til burzum (ja.. det er et enmannsband). og at det er et naziband er vel ikke helt sant. black metal mer. selv om han har kutta ut satanismen til fordel for nazismen nå :p

fyren lagde "Burzum"(92), "Aske"(93), "Hvis lyset tar oss"(93) og "Det som en gang var"(94) før han måtte inn.

Lenke til kommentar
windir er bra ja.

har alle cd'ene

 

varg vikernes satt i fengsel når han laget de fleste sangene til burzum (ja.. det er et enmannsband). og at det er et naziband er vel ikke helt sant. black metal mer. selv om han har kutta ut satanismen til fordel for nazismen nå :p

fyren lagde "Burzum"(92), "Aske"(93), "Hvis lyset tar oss"(93) og "Det som en gang var"(94) før han måtte inn.

ok.. han lagde halvparten av cd'ene sine inne da ;P

jeg er ikke noe burzum-fan ;)

han lagde Burzum/aske i 91 og "hvis lyset tar oss" i 92 btw

 

men uannsett.. det gjør bare poenget mitt bare bedre :p

men det blir mindre og mindre black metalish etterhvert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...