Raggi Skrevet 13. november 2003 Rapporter Del Skrevet 13. november 2003 1.Metallica 2.Metallica 3.Metallica 4.Metallica 5.Metallica 6.Metallica 7.Metallica 8.Metallica 9.Metallica 10.Metallica.......... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. november 2003 Rapporter Del Skrevet 13. november 2003 Metallica In Flames Manowar Iron Maiden Rammstein Dope Disturbed er sikkert flere og, men ikke som jeg kommer på. (Favoritten er forresten In Flames) Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 MetallicaIn Flames Manowar Iron Maiden Rammstein Dope Disturbed er sikkert flere og, men ikke som jeg kommer på. (Favoritten er forresten In Flames) Når ble Iron Maiden METAL ? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 MetallicaIn Flames Manowar Iron Maiden Rammstein Dope Disturbed er sikkert flere og, men ikke som jeg kommer på. (Favoritten er forresten In Flames) Når ble Iron Maiden METAL ? 80-talls puddel metal. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 (endret) MetallicaIn Flames Manowar Iron Maiden Rammstein Dope Disturbed er sikkert flere og, men ikke som jeg kommer på. (Favoritten er forresten In Flames) Når ble Iron Maiden METAL ? 80-talls puddel metal. fremdeles metal, puddel eller ikke metal er en sinnsykt stor sjanger, så hvis du bare vil ha death og powermetal får du spesifisere dette edit: og Iron MAiden har alltid blitt regnet som Heavy Metal, selv om heavy metal ikke er så heavy nå i dag... Endret 14. november 2003 av SBS Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 - The Kovenant - Metallica - Dream Theater - Satyricon - Dimmu Borgir - Iron Maiden - Dream Evil - Powerman 5000 - Pressure 4-5 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 Einherjer Windir Immortal Finntroll Emperor Children of Bodom er de beste spør du meg.. er mange fler enn de jeg liker Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. november 2003 Rapporter Del Skrevet 15. november 2003 Når ble Iron Maiden METAL ? Siden alltid. Iron Maiden var et av de første banda som spilte NWOBHM (New Wave of British Heavy Metal), og det gjør de fortsatt den dag i dag, uansett om du vil det eller ikke. Iron Maiden er nr.1, og vil alltid være det. Lenke til kommentar
megatron Skrevet 15. november 2003 Rapporter Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Jeg hører bare på Morbid Angel. Endret 16. november 2003 av megatron Lenke til kommentar
farke Skrevet 15. november 2003 Rapporter Del Skrevet 15. november 2003 Når ble Iron Maiden METAL ? Siden alltid. Iron Maiden var et av de første banda som spilte NWOBHM (New Wave of British Heavy Metal), og det gjør de fortsatt den dag i dag, uansett om du vil det eller ikke. Det stemmer. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. november 2003 Rapporter Del Skrevet 15. november 2003 Når ble Iron Maiden METAL ? Siden alltid. Iron Maiden var et av de første banda som spilte NWOBHM (New Wave of British Heavy Metal), og det gjør de fortsatt den dag i dag, uansett om du vil det eller ikke. Iron Maiden er nr.1, og vil alltid være det. Roger det. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Masse masse masse!! men kan ta noen få: Helloween Gamma Ray In Flames Edguy Scariot Arch Enemy Dark Tranquillity Soilwork Skid Row Stratovarius Children Of Bodom 1349 Griffin Blind Guardian Cradle Of Filth +++++ Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 21. november 2003 Rapporter Del Skrevet 21. november 2003 Når ble Iron Maiden METAL ? Siden alltid. Iron Maiden var et av de første banda som spilte NWOBHM (New Wave of British Heavy Metal), og det gjør de fortsatt den dag i dag, uansett om du vil det eller ikke. Iron Maiden er nr.1, og vil alltid være det. Word! Iron Maiden Children Of Bodom Machine Head Slayer Manowar Ministry Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 (endret) 1.Metallica 2.Metallica 3.Metallica 4.Metallica 5.Metallica 6.Metallica 7.Metallica 8.Metallica 9.Metallica 10.Metallica.......... Og Metallica Og 2. desember er det konsert Edit: får vel hive på Motörhead, Pantera, System Of A Down og Sepultura. Endret 24. november 2003 av MU26599 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 1.Metallica 2.Metallica 3.Metallica 4.Metallica 5.Metallica 6.Metallica 7.Metallica 8.Metallica 9.Metallica 10.Metallica.......... Og Tallica Og 2. desember er det konsert Jepp og den skal jeg på... blir fett hehe Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 Metallica, Opeth & Pantera. *Digge Turn The Page* *grin* Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Det blir sykt bra på den konserten ja! 2. skal jeg! komer til å ta av! reiser helt fra vestlandet, men det er verdt det! ikke tvil om att det er verdt det! på by'n etterpå! wohoooooo! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. november 2003 Rapporter Del Skrevet 24. november 2003 In flames (godt å se frender ) AC/DC (er kanskje rock'n'roll men tar det med) Pantera Dimmu Borgir (var på konserten på verftet i Bergen nå i høst...kick-ass) Van halen (sies å ha startet "tappe"-teknikken på gitar, selv om jimmern gjorde det 10 år før han) Dream Theater (Liker litt bolse-musikk også) Opeth (akkurat begynt å høre på de og må si jeg liker det så langt) Også Tool/A Perfect Circle Ellers håper jeg å få gitt ut cd selv også med bandet mitt! (kan jo håpe) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. november 2003 Rapporter Del Skrevet 24. november 2003 (endret) In Flames Theatre of Tragedy Hypocrisy Dark Tranquillity Arch Enemy At The Gates Dimmu Borgir Windir Var hekta på Carcass en gang i tiden også, men nå syns jeg de er litt kjipe :\ EDIT: Måtte legge til Windir Og btw, Arch Enemy - Fields of Desolation '99 = såååå fet Gitarsoloen på slutten ruler så sykt!! EDIT2: Beseech har faktisk noen bra sanger. Selv om de fleste er piss Endret 24. november 2003 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå