Petrvs Romanvs Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 anti-depressiv delivery (fra trondheim, slipper sin debutskive den 21.09). Lenke til kommentar
kallli Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 igen som digger pantera her? dimmu borgir er oppløst, men de er/var heftig Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 igen som digger pantera her? dimmu borgir er oppløst, men de er/var heftig 7364243[/snapback] Altså, tråden er jo steingammel! 2 år siden sist innlegg jo... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er Dimmu Borgir oppløst? Men Pantera holder forsatt på i beste velgående? Lenke til kommentar
kallli Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er Dimmu Borgir oppløst? Men Pantera holder forsatt på i beste velgående? 7364500[/snapback] de er oppløst ja.. I desember 2004 ble «Dimebag» Darrell skutt og drept under en Damageplan-konsert i Columbus, Ohio, og dermed er det svært usannsynlig at Pantera noen gang kommer til å bli gjenforent. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Haha, du er morsom. Ja jeg vet at Pantera ikke er lenger med tanke på at det er endel år siden de ble oppløst og i tillegg så er jo selvfølgelig Dimebag død ja. Men gøyt at Dimmu Borgir skal komme ut med album no snart da, og så er de samtidig oppløst. Tjohei. Bra band.... eller kan det tenkes at du tar feil? humhum. Lenke til kommentar
kallli Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Haha, du er morsom. Ja jeg vet at Pantera ikke er lenger med tanke på at det er endel år siden de ble oppløst og i tillegg så er jo selvfølgelig Dimebag død ja. Men gøyt at Dimmu Borgir skal komme ut med album no snart da, og så er de samtidig oppløst. Tjohei. Bra band.... eller kan det tenkes at du tar feil? humhum. 7364664[/snapback] hmm, da kanskje jeg ikke skal stole på vg lenger :!: morsomt ...hørte det av en kamerat også for en stund siden..hørt at de har mangla trommis og sånt men..er kanskje lenge siden..my bad Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Mine favoritter er In Flames, Immortal og Taake. =) Lenke til kommentar
kallli Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Haha, du er morsom. Ja jeg vet at Pantera ikke er lenger med tanke på at det er endel år siden de ble oppløst og i tillegg så er jo selvfølgelig Dimebag død ja. Men gøyt at Dimmu Borgir skal komme ut med album no snart da, og så er de samtidig oppløst. Tjohei. Bra band.... eller kan det tenkes at du tar feil? humhum. 7364664[/snapback] men pantera holder vel på i beste velgående?..nå visste du det plutselig..hehe? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ironi-radaren din er ikke så veldig velfungerende, er den? Lenke til kommentar
kallli Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ironi-radaren din er ikke så veldig velfungerende, er den? 7364854[/snapback] kanskje ikke ikke din heller? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Min fungerer veldig godt vil jeg mene å tro, hvis den ikke gjør det kan du godt få peke ut det stedet du var ironisk som jeg ikke forsto. Endret 26. november 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
kallli Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Min fungerer veldig godt vil jeg mene å tro, hvis den ikke gjør det kan du godt få peke ut det stedet du var ironisk som jeg ikke forsto. 7364988[/snapback] men pantera holder vel på i beste velgående?..nå visste du det plutselig..hehe? jeg skrev den for og være dum, skjønte ironien din. men nok om dette her? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 ironi: det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom. Hvilken mening var det som du skulle prøve å få fram her? Tror ikke ironi er ditt sterkeste våpen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Ellers er det interessant, men samtidig litt trist å se hva som har skjedd med band som har gitt ut spektakulært bra plater som Ulver - Bergtatt: Et Eventyr I 7 Kapitler, Covenant - In Times Before The Light & Nexus Polaris og Katatonia - Dance Of December Souls.(Ulver har blitt weirdos, Covenant har kjørt hele greia i dass med S.E.T.I og Katatonia har blitt softrockere :/. Platene til Ulver kjøper jeg fortsatt, dog) 1428290[/snapback] 5 Capitler Edit: Gammel tråd, så det nå. Endret 26. november 2006 av Lycantrophe Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 jeg liker Metallica, Iron Maiden, Opeth, In Flames, Dream Theater, Deep Purple, Guns N' Roses. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 The one and original Judas Priest 1410206[/snapback] Kommer alltid til å være nummer 1! Ingen andre metalband har utforsket så utrolig mange fasetter av metallmusikken, fra å være det første ekstreme metalbandet noensinne, til å starte 80tallsmetallen med British Steel, til å lage noe så poppete som Turbo, til å sparke ræven til alle andre Painkiller. Og Halford er jo den perfekte metalvokalist, slemmere lyder enn det han har laget kommer ingen til å lage. Samt Tipton\Downing som må være det perfekte gitaristpar, og som den dag i dag gjennomkomponerer soloer og riff som de fleste andre ikke kan drømme om en gang. Og sammen har jo de tre skrevet mange av de aller beste metalsangene noensinne, i utallige forskjellige stiler. Ingen over, ingen ved siden. Andre metalfavoritter: Entombed - Bare fordi de er best. Best til hva? Å være best. Rocker grenseløst mye både på plate og live, og har en mer variert diskografi enn noe annet deathmetalband. Ministry - Industrial metallens konger, fantastiske samplinger, utallige fete riff, og svært variert diskografi. Dessuten har de de feteste tekstene om Bush, både senior og junior. Og.... De to første platene.... selvom de ikke akkurat er bra.... er jo ganske søte. Ministry har vært en popartist! Mastodon - Fikk virkelig sansen for de etter jeg så de live. Unik sound, fantastisk dyktige, veldig progete. Enslaved - Ekstrem-prog på sitt beste. Alltid konge live. Svært variert i musikken også, både fra de tidlige til de sene platene, og til og med innad på platene, men alltid med sitt helt egne sound. Killdozer - Verdens dårligste speed-metal band! Helt konge! Treigere musikk har aldri rocket så mye! Isis - Ambient metal. Behageligere støy finnes ikke. Andre som kan nevnes: Budgie, Zeppelin, Sabbath, og Rush fra 70tallet(Selvom om ingen av de var rene metalband). Iron Maiden(Men kun de tre første platene). Kreator, Megadeth(Tidlige plater), Slayer, Gorgoroth, Taake, Nile, Pantera, og sikkert utallige andre som jeg ikke husker akkurat nå. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 for øyeblikket er mitt favorittband MY DYING BRIDE. grunnen er at dei har så mange stillige riff, og ekstremt stillige tekster.. favoritt album: A line of deathless kings (ganske nytt album) klarer ikkje å svare på favoritt sang... "the blue lotus" er i alle fall ein god sang... den er ikkje på albummet "A line of deathless kings" da... ville anbefale my dying bride for alle som liker metall Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Akkurat nå er det for det meste Iron Maiden, Soilwork, In Flames, Children of Bodom, Soil, Godsmack, Alove for Enemies og Disarmonia Mundi som pryder spillelista mi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå