Hisoka Skrevet 9. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg synes Iron Maiden, mye på grunn av deres fantastsike show forrige sommer i Spektrum. Det lyder sinnsykt fett med tre gitarister, spesielt under sangen "Revelations". Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2004 Slipknot. Etter konserten på Quarten er det lite tvil. De er kanskje ikke mitt favorittmetalband gjennom tidene, men akkurat nå inntar de en soleklar 1.plass. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 9. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2004 Satyricon & Slipkont Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 9. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2004 My Dying Bride og Mayhem er nokon av mine favoritter. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2004 Ny i lista nå, Iron Maiden. Sinnsykt rått Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 Aeternus Amon Amarth Black Sabbath Burzum Cannibal Corpse Carcass Cradle of Filth Deicide Dimmu Borgir Emperor Gorgoroth Immortal In Flames Mayhem Nargaroth Obituary Opeth Satyricon The Crown Windir Ásmegin Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 Slipknot. Etter konserten på Quarten er det lite tvil. De er kanskje ikke mitt favorittmetalband gjennom tidene, men akkurat nå inntar de en soleklar 1.plass. Var også på den konserten. Er noe HELT annet å se bandet live enn å høre di fra en cd. Slipknot kommer nok ikke på en førsteplass, men det klatra drastisk på lista mi etter den konserten! kan nevne noen av favoritt bandene: (ikke i rekkefølge) - in flames - children of bodom - metallica - dimmu borgir - dream theater Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 Dream Theater Children of Bodom Dimmu Borgir Mayhem In Flames Soilwork Imperanon Sonata Arctica Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 15. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2004 KoRn Folk kan slenge så masse drit om dei som dei klarer, men det er mitt klare favorittband Var på konsert i Sverige for 1/2mnd sia, og det var berre heilt villt!!! Deftones... Overraska over å ikkje ha sett dei her enda Slipknot er jo og klart med Komt mange bra band innen "New Wave Of American Heavy Metal" også: Chimaira Killswitch Engage Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Som Antipop sider: Killswitch Engange! Ganske stili Endret 15. juli 2004 av kaiern Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2004 KoRn Folk kan slenge så masse drit om dei som dei klarer, men det er mitt klare favorittband Var på konsert i Sverige for 1/2mnd sia, og det var berre heilt villt!!! Deftones... Overraska over å ikkje ha sett dei her enda Slipknot er jo og klart med ER absolutt enig med det du sier her. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 16. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2004 A Perfect Circle Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2004 iron maden / metallica Lenke til kommentar
stengah Skrevet 16. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2004 Spiral Architect finnes ikke råere technical metal band på jord. Red Harvest Borknagar Lunaris Meshuggah Pain of Salvation Opeth A Perfect Circle Tool Zyklon Soilwork In Flames Athrophia Red Sun Ephel Duath Ministry Dimmu Borgir Enslaved Soilwork Sepultura Deftones Dream Theater Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2004 Dream Theater & Iron Maiden Kan ikke rangere dem fordi de er så helt utrolig gode band at det ikke kan settes ord på.. Lenke til kommentar
Justin Sane Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 De beste er 1.Pantera 2.system of a down 3.korn 4.in flames Den beste sangen er - Pantera - Drag The Waters!! Download it! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 mine favorittband nå for tida er: (ingen spesiall rekkefølge) -Moonsorrow -Taake -Immortal -Grenjar -Ljaa Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 update ingen rekkefølge Immortal Dimmu Borgir Borknagar Iron Maiden Metallica Black Sabbath Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå