Petrvs Romanvs Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Ja Onkel.. gjett hvor mange ganger jeg har hørt på Sol Niger... jeg blir skremt når jeg begynner å telle (minst ett par hundre). Old "The Musical Dimensions Of Sleastak" er noe i "samme" gata som Sol Niger... kanskje jeg strekker det litt langt, men får noe av samme følelsen når jeg hører på de skivene. "Sol Niger Within" og Cynic sin skive "Focus" er de to beste skivene innen fusion metal... basta! Mr. Bungle og Ephel Duath duger også... Edit: Litt synd at Solo skiva til Fredrik lider noe av den samme skjebnen som den første Meshuggah "Contradictions Collapse", to little promotion... Endret 16. april 2004 av Nisje Olm Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Sitter her midt på natta med gråten langt oppi halsen. Det etter hva jeg kunne lese bare jeg som har nevnt Death. "Individual Thought Patterns" er så sinnsykt bra. Gene Hoglan spiller helt enormt på trommene. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Metallica synest jeg er gode da... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Iron Maiden Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Dimmu Borgir og Cradle of Filth enig + in flames Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Metallica, Iron Maiden osv Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Metallica, Iron Maiden osv mm helt enig ! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 Sitter her midt på natta med gråten langt oppi halsen. Det etter hva jeg kunne lese bare jeg som har nevnt Death. "Individual Thought Patterns" er så sinnsykt bra. Gene Hoglan spiller helt enormt på trommene. Beste Death skiva. R.I.P. Chuck Schuldiner. Lenke til kommentar
gatax Skrevet 7. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2004 System of a down, metallica og Slipknot...... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2004 In Flames og Dimmu.. sånn i farten. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 7. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2004 Dream theater Nightwish og Metallica! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2004 De er bare sååååå kule asss! Skummle og mørke i sånne uberbootcamp frakker og naglestøvler, skummeldummel altsååå! Hehe, Go HalTan! Blir nok Metallica på meg, med Iron Maiden og Helloween under. Eg er ikkje den kjappaste gaffelen i skuffa til å utforske ny musikk. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2004 Rage!!! Har en Soundchaser (en eller annen... ting, som de har på noen av albumcoverene sine (inkl. Soundchaser)) til avatar, og teksten til sangen Soundchaser (som jeg hører på nå!) i signaturen min! Og Metallica liker jeg også! Og... øh... det er vel det jeg hører på av metal. Må nesten nevne STORY OF THE YEAR når jeg er i gang. Rock! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Hørte alt for mye på metal før, har heldigvis trappet litt ned. Favoritt gruppa min inne sjangeren må vel bli Slayer MIN EGEN FREDRIK!!! Beste plata i verdenshistorien det der**, inklusive all framtidig verdenshistorie og eventuelle ortogonale tidsretninger. Beklager, men du tar feil. Du mener selvfølgelig Apocalyps Dudes Sier du noe annet blir du tatt i arresten av det verdensomspennende turbojugend politzei. (PS! ikke plukk opp såpa hvis du mister den på dusjgulvet i fengselet) Endret 7. juli 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 9. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2004 Metallica, uten tvil. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 9. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Iron maiden, Hammerfall, Nightwish, System of a down, Marilyn manson, The Convenant, Rammstain Endret 10. juli 2004 av Izor Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2004 Metallica er jo best, men kan slenge opp noen andre gode også. Iron Maiden Edgyy Avantasia Stratovarius Hammerfall Sonata Arcitca Sentenced Children Of Bodom In Flames Thunderstone Aina Blind Guardian Deram Theatre Kamelot Lost Horizon Nocturnal Rites Norther Nightwish Rhapsody Nei nå gidder jeg ikke skrive opp flere Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2004 Woho, mine favoritt metal band er som følger: Cradle Of Filth Children Of Bodom Dimmu Borgir KoRn Slipknot Sepultura Satyricon Megadeth WASP Lenke til kommentar
ratata Skrevet 9. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2004 Immortal og Opeth Helloween e jo og ein smule kult, men samstundes litt harry. Det var betre før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå