Gå til innhold

Ditt Favoritt Metal Band?


Jonki

Anbefalte innlegg

Ja Onkel.. gjett hvor mange ganger jeg har hørt på Sol Niger... jeg blir skremt når jeg begynner å telle (minst ett par hundre). Old "The Musical Dimensions Of Sleastak" er noe i "samme" gata som Sol Niger... kanskje jeg strekker det litt langt, men får noe av samme følelsen når jeg hører på de skivene.

 

"Sol Niger Within" og Cynic sin skive "Focus" er de to beste skivene innen fusion metal... basta! Mr. Bungle og Ephel Duath duger også...

 

Edit: Litt synd at Solo skiva til Fredrik lider noe av den samme skjebnen som den første Meshuggah "Contradictions Collapse", to little promotion... :shrug:

Endret av Nisje Olm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
De er bare sååååå kule asss! Skummle og mørke i sånne uberbootcamp frakker og naglestøvler, skummeldummel altsååå! :love:

Hehe, Go HalTan!

 

Blir nok Metallica på meg, med Iron Maiden og Helloween under. Eg er ikkje den kjappaste gaffelen i skuffa til å utforske ny musikk.

Lenke til kommentar

Rage!!! Har en Soundchaser (en eller annen... ting, som de har på noen av albumcoverene sine (inkl. Soundchaser)) til avatar, og teksten til sangen Soundchaser (som jeg hører på nå!) i signaturen min!

 

Og Metallica liker jeg også!

 

Og... øh... det er vel det jeg hører på av metal.

 

Må nesten nevne STORY OF THE YEAR når jeg er i gang. Rock!

Lenke til kommentar

Hørte alt for mye på metal før, har heldigvis trappet litt ned. Favoritt gruppa min inne sjangeren må vel bli Slayer

 

 

MIN EGEN FREDRIK!!! :love:

Beste plata i verdenshistorien det der**, inklusive all framtidig verdenshistorie og eventuelle ortogonale tidsretninger.

Beklager, men du tar feil. Du mener selvfølgelig Apocalyps Dudes :tease:

Sier du noe annet blir du tatt i arresten av det verdensomspennende turbojugend politzei. (PS! ikke plukk opp såpa hvis du mister den på dusjgulvet i fengselet) :D

Endret av Nidhogg
Lenke til kommentar

Metallica er jo best, men kan slenge opp noen andre gode også.

 

Iron Maiden

Edgyy

Avantasia

Stratovarius

Hammerfall

Sonata Arcitca

Sentenced

Children Of Bodom

In Flames

Thunderstone

Aina

Blind Guardian

Deram Theatre

Kamelot

Lost Horizon

Nocturnal Rites

Norther

Nightwish

Rhapsody

 

Nei nå gidder jeg ikke skrive opp flere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...