Gå til innhold

Bare Til å Kaste Det?

~Joakim~

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Presterte å komme borti med noe metall i skjermkortet (9500np) mens strømmen var på. Dette førte til en gnist og maskinen restarta seg. Nå var alle fargene merkelige og skriften var uleselig. Kan jeg bare kaste kortet, eller finnes det en løsning?

Vis du har tenkt å kaste det kan du gi det til meg. Sitter her med et sugent GeForce3 Ti200 kort :D . Sansynligvis har du nok ødelagt skjermkortet og lite trulig å få reparert det. Men har du undersøkt om du forsatt har garanti på kortet?

Lenke til kommentar
Vis du har tenkt å kaste det kan du gi det til meg. Sitter her med et sugent GeForce3 Ti200 kort :D . Sansynligvis har du nok ødelagt skjermkortet og lite trulig å få reparert det. Men har du undersøkt om du forsatt har garanti på kortet?

Garanti hjelper jo ikke på selvforskyldte skader.

Lenke til kommentar

Garanti hjelper jo ikke på selvforskyldte skader.

...men hvis kortet er nytt, skader det jo ikke å prøve?

har sendt inn deler med de merkeligste skader på som jeg har fått på garanti :)

Lenke til kommentar
...men hvis kortet er nytt, skader det jo ikke å prøve?

har sendt inn deler med de merkeligste skader på som jeg har fått på garanti :)

Joda, for all del... Man klarer nok å lure noen hvis man prøver hardt nok. :)

Trenger ikke lure, bare pynte litt på sannheten...

"Plutselig fikk jeg ikke noe bildet på skjermen. Prøvd å ta ut og inn kontakt, men ingenting hjalp. Spurte en venn av meg som kan masse om pc, og han testet mange deler inne i maskinen, og fant ut at skjermkortet er ødelagt, og annbefalte meg å sende det inn til retur på garantien."

Men husk, at du er veldig i gråsonen, kanskje godt over den hvis du gjør det, men hvis økomonomien ikke rekker til ett nytt skjønner jeg hvis du velger nevnte løsning. Da bør du iallfall kjøpe noe fra butikken en annen gang du skal kjøpe noe. Da vet du at servicen er på topp iallfall, samt at du står i takknemlighetsgjeld til dem.

Lenke til kommentar

hehe ... det går ann å lure ... min gale nabo leverte in brent under overklokking Barton og sa at boxed vifte slutta å funka ( tokk fem vann dropper på vifta og starta pc , pang ! vifta e fucka !!! ) og cpu gikk i røykk.

Jaja ... det var trist sa dama på startit og gav han ny barton ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...