Gouldfan Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 HJEEEELP Hva gjör vi? Har vi feil oppsett eller hva??? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Sannsynligvis, gå på kontrollpanel og sjekk at tastatur er angitt til korrekt språk. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2015 Sannsynligvis, gå på kontrollpanel og sjekk at tastatur er angitt til korrekt språk. Bytter til alt men får ikke til. Windows 8 Helt umulig. Toshiba har vanligvis shift 2, men her går det ikke med alt gr 2 eller shift alt 2 eller noen ting som helst. Skriver bare " og 2. värste jeg har värt med på.. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Kan du velge språk nede til høyre atmed klokken? står det ENG eller NOB der? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 värste jeg har värt med på..Ser ut som om du har fått svensk tastatur. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2015 Kan du velge språk nede til høyre atmed klokken? står det ENG eller NOB der? Uansett hva jeg velger av språk får jeg ikke til å skrive @ Vi klarte med Toshiba måten å velge @ med shift 2 Er så skuffet over kjöpet på Elgiganten/Elkjöp at jeg tror vi returnerer. Var bursdagsgave og julegave til kona, gav ikke mye 2400 men vi ble ikke informert om at maskinen ikke hadde CD/DVD spiller.. Helt håplös service av selger, men heldigvis har de 30 dager åpent kjöp. Dessuten betalte vi i Norske så vi bör få igjen norske penger.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Prøv å gå inn på Toshiba sin nettside å last ned driver til tastaturet. Hadde en HP laptop med samme problem å da løste det seg med ny driver. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Kan du velge språk nede til høyre atmed klokken? står det ENG eller NOB der? Uansett hva jeg velger av språk får jeg ikke til å skrive @ Vi klarte med Toshiba måten å velge @ med shift 2 Er så skuffet over kjöpet på Elgiganten/Elkjöp at jeg tror vi returnerer. Var bursdagsgave og julegave til kona, gav ikke mye 2400 men vi ble ikke informert om at maskinen ikke hadde CD/DVD spiller.. Helt håplös service av selger, men heldigvis har de 30 dager åpent kjöp. Dessuten betalte vi i Norske så vi bör få igjen norske penger.. du bruker tastekombimasjonen ctrl+alt+2 når du skal ha @ med norsk språk? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2015 Prøv å gå inn på Toshiba sin nettside å last ned driver til tastaturet. Hadde en HP laptop med samme problem å da løste det seg med ny driver. Ja må nok det, men finner absolutt ikke siden der jeg får tastatur drivere til Toshiba.. Håplöst. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2015 Kan du velge språk nede til høyre atmed klokken? står det ENG eller NOB der? Uansett hva jeg velger av språk får jeg ikke til å skrive @ Vi klarte med Toshiba måten å velge @ med shift 2 Er så skuffet over kjöpet på Elgiganten/Elkjöp at jeg tror vi returnerer. Var bursdagsgave og julegave til kona, gav ikke mye 2400 men vi ble ikke informert om at maskinen ikke hadde CD/DVD spiller.. Helt håplös service av selger, men heldigvis har de 30 dager åpent kjöp. Dessuten betalte vi i Norske så vi bör få igjen norske penger.. du bruker tastekombimasjonen ctrl+alt+2 når du skal ha @ med norsk språk? Fungerer ikke. Ingen alternativer for å få @ funker... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 ble ikke informert om at maskinen ikke hadde CD/DVD spiller..Nesten ingen maskiner har det nå til dags. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2015 Er det sant, nesten ingen maskiner... vi fölger vel ikke helt med da, kona savner CD og DVD spiller, sånn at hun feks kan se filmer og sånt... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) www.netflix.com Endret 17. mars 2015 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) www.netflix.com Mobilt bredbånd..... Uans, vi leverte tilbake og fikk pengene igjen, og skal heller forsöke betale 850kr for service av den gamle Toshibaen. Windows 8 er noe av det värste jeg har sett. Komplett mislykket typisk Microsoft kopi av Apple... Endret 18. mars 2015 av Gouldfan Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Synes Windows 8 er helt lik Windows 7. Startmenyknappen ser litt annerledes ut, men det er det eneste. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Windows 8 er noe av det värste jeg har sett. Komplett mislykket typisk Microsoft kopi av Apple... Windows 8 er mislykket pga du er inkompetent? Windows 8 er vel strengt tatt ingen kopi av OSX, men for all del.. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Ja jeg har Windows 7, og Windows 8 er en Apple kopi, lavmåls. Slutt tullet. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Synes Windows 8 er helt lik Windows 7. Startmenyknappen ser litt annerledes ut, men det er det eneste. Uten navn.jpg Hvilket program bruker du? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Synes Windows 8 er helt lik Windows 7. Startmenyknappen ser litt annerledes ut, men det er det eneste. Uten navn.jpg Hvilket program bruker du? Classic Shell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå