PetterSB Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Se hvilke kamper som vises på TV 2 denne uka.Overraskende resultater i første runde av Altiboxligaen Lenke til kommentar
Rétroéclairage Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Joda, veldig fint salgspitch. Kvaliteten var det mye å si om samt som resultatet. Alle vil alltid se de første sendingene. La oss se hvor stor interessen er når plutselig Altibox-ligaen må betales for og alle må skaffe seg TV2 Sumo for å se på. 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Idiotisk å måtte betale for sumo for å se dette. Da holder jeg meg mye heller til Twitch. Det å koble opp en av maskinene i hus til tv'en er mye billigere i forhold. 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 10 000 lesere for en TV kanal..... Jeg trudde du ikke leste en TV sending. Du kan bruke det for Gamer.no for hvor mange som lesere en artikkel har f.eks, men for TV kanal bruke du seere eller seertall. Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 10 000 lesere for en TV kanal. Det skulle stå seere. Dette er rettet opp nå. 2 Lenke til kommentar
Christrr Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Håndball på tv2 sportskanalen nå? Lenke til kommentar
PetterSB Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 Håndball på tv2 sportskanalen nå? Targa vs Scythe vises på TV 2 Sumo i kveld. Lenke til kommentar
Christrr Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Hva med de to andre kampene? Vil noen av de vises på tv2 sportskanalen? Dette kunne med fordel kommet bedre frem i artikkelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå