Gå til innhold

CFD-handel gjennom CMCmarkets?

foenix

Anbefalte innlegg

Jeg har forstått det slik at disse tilbyr kurtasjefri CFD-handel på f.eks obx-en, mens renten for å ha gearede posisjoner koster ca. 3.7% i året.

Er dette et fornuftigt og rimelig alternativ i forhold til andre banker som f.eks Saxobank eller DNB?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere som tilbyr gearing på en kurs som følger et eller annet reelt totalt løsrevet fra det ekte markedet for alt annet enn kursen, altså er dette et rent prediksjonsbasert pengespill som ikke er koblet til annet verdieroppfatningen for å få deg til å investere i bingolotto. Hva sier det deg om hvem som tjener mest på det ?

Du mangedobler risikoen din for en potensiell gevinst. Dette gjøres utelukkende for å loppe deg for penger raskere.

Med mindre du sitter på inside info og agerer ulovlig på det vil du til slutt statistisk tape enormt med penger på dette raskere enn du klarer på børsen. Anbefaler deg på det sterkeste å holde deg unna dette med mindre du vet nøyaktig hva du holder på med og kan tape alt du investerer i dette uten at det får konsekvenser.

Lenke til kommentar

Jeg er kjent med risikoen (har handlet med opsjoner tidligere) og avpasser investeringene etter hva jeg har råd til å tape.

Det jeg lurte på var imidlertid om kostnadene ved å sitte på slike kontrakter er rimelig i denne banken i forhold til andre steder..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...