Fotoskrulla Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Mosegrodd Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Liker godt den trolske stemningen du har fått fram her. Øynene dras litt mot det lyse feltet øverst til høyre. Det kunne sikkert mørkelegges ved etterbehandling, eller croppet vekk. Men bildet er flott det, med fin utnyttelse av DOF. mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Veldig fint med det visne bladet som blikkfang, MEN er enig med Fredrik i at det lyse feltet oppe i høyre hjørne stjeler mye av fokuset fra bladet. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2015 Hei gutter! Jeg tenkte ikke over det lyse feltet selv, har lagt ut en kroppet variant. En mister litt av den kule stammen da, men ble vel bedre likevel. . Flott dere tar turen innom meg! Setter stor pris på det! Fikk dere med dere nordlyset i kveld da? Jeg misset nok det fineste, men fikk prøvd meg på noen bilder, men det er jaggu vanskelig! Lenke til kommentar
deleted Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Godt fangst! Fin kontrast med det farveløse og visne bladet mot den frodige og fargesterke stammen. v2 rettet opp, men personlig hadde jeg foretrukket å dempe det hvite feltet siden du haddet et fint utsnitt i utganspunktet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2015 Godt fangst! Fin kontrast med det farveløse og visne bladet mot den frodige og fargesterke stammen. v2 rettet opp, men personlig hadde jeg foretrukket å dempe det hvite feltet siden du haddet et fint utsnitt i utganspunktet. Enig med deg der, men jeg har ikke programvare til å gjøre sånne ting. Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Fint med et enslig vissent bladet mot det grønne omkring, riktig plassert i billedflata. Ellers V2 for meg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2015 Fint med et enslig vissent bladet mot det grønne omkring, riktig plassert i billedflata. Ellers V2 for meg. Vennlig hilsen Ragnar Takk takk Ragnar! Håper du får en knall dag! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2015 Nydelig grønnfarge! Jau, ble fornøyd med den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg