Pufhead Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hei jeg skal kjøpe meg vannkjøling for første gang har dere noen råd eller kommer til og putte inn mellom 3000-5000 spen på den. jeg har Chieftec Dragon Big Tower Asus A7N8X Deluxe Socket A hovedkort AMD XP2800 Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 256MB noen forslag? Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 ingen som har noen for slag til meg? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Øh.. det er berre et kvarter sidan du posta.. Ta det med ro. Du kan sette ihop et AC sett på www.microplex.no Alt av AC passa sammen (untatt slangane.) Sleng på ei eheim pumpe og du har et godt system. Lenke til kommentar
razer Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Fins sikkert minst 20 andre tråder om akkurat dette, søk og du vil se Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hva med den nye utgaven av Asetek`s Waterchill da? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 ingen som har noen for slag til meg? Med så dårlig tid skulle en nesten tru du skulle i butikken nå og handle jo... Skulle nesten hatt smekk på pungen med piggtråd. Kikk på Ncool 3.0 Ex settet på netconnection. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 ellers kan du jo ganske enkelt scrolle nedover på siden da du vil oppdage at det finnes utallige emner om akkurat det samme Gå for waterchill hvis det er din første vannkjøling. Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 oki da skal jeg det! hehe håper den er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå